בגלל מפגע בכביש: בנו של עדי לאון נפגע בתאונת אופניים

"הוא נפל ונחבל בכל גופו. הוא פשוט נמרח על הכביש. בנס לא עבר באותן הדקות רכב שעלול היה לדרוס אותו", מספרת אמו של הצעיר

פורסם בתאריך: 14.5.20 17:55

איתי לאון, בנו של המוזיקאי עדי לאון, נפצע בתאונת אופניים שאירעה אתמול (רביעי) בשעות הבוקר ברחוב וייצמן. לדברי אמו, מלי, התאונה נגרמה כתוצאה מקטע כביש משובש בצמוד למכסה ביוב, אשר גרם לבנה לאיבוד שיווי המשקל על האופניים ונפילה חזקה על הכביש. כתוצאה מהנפילה, נחבל ונפצע איתי בכל חלקי גופו.

"הוא נסע על האופניים החשמליים שלו", מספרת אמו, "בקטע הכביש היה מכסה ביוב שבור בחלק אחד. הוא נפל על הצד וכל היד שלו, מלמעלה ועד למטה הייתה מלאה בדם. הוא פשוט נמרח על הכביש. בנס לא עבר באותן הדקות רכב שעלול היה לדרוס אותו".

לאחר התאונה התקשר הבן אל הוריו ועדכן אותם במתרחש. כמו כן, קיבל עזרה מן אנשים מהסביבה. בסופו של דבר חזר איתי בכוחות עצמו לבית, שם הבחין בנזק שנגרם לו והחל לחוש בכאבים עזים בכל חלקי גופו.

"כואב לו מאוד. כל הגוף כואב ושורף לו, כולו פצעים. הוא מרגיש את המכות", מוסיפה להסביר אמו. "בגלל שהוא חייל הוא היה צריך לחזור לבסיס ועכשיו הוא בדרך לרופא. הסענו אותו לבסיס כי הוא לא יכול לנסוע באוטובוסים".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "צר לנו על נפילתו של רוכב האופניים החשמליים ועל החבלות שנגרמו לו ואנו מאחלים לו החלמה מהירה. למרות הנטען, המקום אינו מסוכן לכלי הרכב האמורים לנוע בכבישים וכמובן שנסיעה בכלי דו גלגלי בכביש מצריכה זהירות יתר. לפני כחודש פוזר אספלט קר במקום ובכל מקרה בימים אלה מתבצע פרויקט משותף לעיריית חולון ולתאגיד מי שקמה לשדרוג כל מכסי הביוב בכבישים".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר