החצר שבה נמצאה האישה

גל החום הקיצוני: בת 44 מחולון מתה ממכת חום

מזג האוויר הקיצוני מגיע לשיאו היום וממשיך לגבות קורבנות

פורסם בתאריך: 19.5.20 15:25

מזג האוויר הקיצוני ממשיך לגבות קורבנות: אישה בת 44 מחולון נמצאה אתמול (שני) ללא רוח חיים, לאחר שמתה כתוצאה מהתייבשות.

אתמול דווח כאן ב"השקמה חולון" על מציאת הגופה בחצר בניין ברחוב אילת בחולון. לאחר שנסיבות המוות נבדקו, נמסר היום ממד"א כי האישה היא בעלת מחלות רקע, והיא נמצאה מחוסרת הכרה וסובלת ממכת חום. לצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותה.

במד"א מדווחים על שני מקרי מוות נוספים כתוצאה ממזג האוויר הקיצוני, ושורה של מקרים קשים של גברים ונשים שנפגעו באורח קשה ומטופלים כעת בבתי החולים ברחבי הארץ.

עוד מדווח כי ישנה עלייה בעשרות אחוזים בפניות למוקד מד"א בשל מזג האוויר הקיצוני. בשבוע האחרון טיפלו אנשי מד"א בכ-1,000 פניות הנוגעות לגל החום. מדובר בתלונות על התייבשות, סחרחורות, עילפון ומכות חום.

בשרב הכבד ועומס החום קיפחו את חייהם שלושה אזרחים, לצד מקרי חירום נוספים בהם נרשמו פגיעות קשות. נוכח החום הכבד, נרשמו במוקד מד"א קרוב ל-1,000 פניות למוקד מיום שישי האחרון ועד אמתמול.

בסך הכל נרשמו 588 פניות בנושא חולשה וסחרחורות, 293 – מקרי התעלפות, 68 – התייבשות ומכת חום.

מחר צפויה בכל רחבי הארץ עלייה נוספת בטמפרטורה, אשר תמשיך להיות גבוהה מהרגיל לעונה עד ליום שישי בשעות הצהריים, כפי שדווח מוקדם יותר כאן ב"השקמה חולון".

בתוך כך, במד"א מבקשים מהציבור לנהוג באחריות ולנקוט בכל האמצעים כדי להימנע משכחת ילדים במכוניות. במד"א אף מבקשים לשים לב למכוניות החונות, בהן עשוי להימצא ילד שנשכח.

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "עונת הקיץ נפתחה בגל חום קיצוני ושרב כבד, אשר הובילו בימים האחרונים לפגיעות רבות ולמקרי מוות. על הציבור לשמור על ההנחיות, לגלות אחריות וזהירות, לשתות כמות גדולה של מים מדי יום ולהימצא במקומות מוצלים וקרירים ככל הניתן. כמו כן, אני פונה לציבור לתת תשומת לב מיוחדת לאוכלוסייה המבוגרת ולשמור על קשר רציף עם בני משפחה ושכנים המתגוררים לבד ולוודא שאינם במצוקה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר