בבית הספר, באוטובוס ובמשרד ממשלתי: מי שומר על הגבלות הקורונה?

זוכרים את ההנחיה על שמירת שני מטרים? כדאי שתציצו בתמונות

פורסם בתאריך: 21.5.20 15:24

נראה כי גל התפרצות הקורונה כמעט מאחור. אט אט יותר ויותר מקומות נפתחים בכפוף לתו הסגול של הממשלה. השבוע היו אלה בתי הכנסת אשר נפתחו לראשונה מזה יותר מחודש תחת מגבלה של 50 מתפללים. בשבוע הבא צפויות המסעדות לפתוח את שעריהן. יחד עם זאת, עדיין מתקיימות מגבלות כבדות על אופן ההתקהלות במרב הציבורי ובראשן החובה לעמוד במרחק של שני מטרים אחד מן השני.

אולם הנחיות לכוד ומציאות לכוד. מתיעודים אשר הגיעו הבוקר אל המערכת נראה כי בשטח המצב רחוק מלהיות קרוב לתנאים של משרד הבריאות.

כך למשל בשעות הבוקר, בכניסה אל סניף משרד הפנים בחולון נוצרה התקהלות בת עשרות אנשים שהמתינו בתורם להיכנס אל תוך הבניין. אמנם בתוך הבניין נשמרו הסדר והקפדה על הנחיות משרד הבריאות, אולם בחוץ המצב היה שונה לחלוטין כתוצאה מן התור שנוצר. רבים מן האזרחים שהמתינו מחוץ לבניין לא הקפידו על מרחק שני מטרים אחד מן השני.

בשעות הצהריים הגיעו הורי התלמידים אל בית הספר כצנלסון לאסוף את ילדיהם בסיום יום הלימודים. גם כאן חלקה התקהלות גדולה בת משתתפים רבים תוך אי שמירת מרחק של שני מטרים כפי שמתבקש. "מה זה המצב הזה, זה כאוס מוחולט." מסרו מספר הורים.

 

גם בתחבורה הציבורית המצב לא שונה בהרבה ובקווי האוטובוס נצפו נוסעים עומדים בצפיפות רבה בתוך האוטובוס. יש לציין כי הממשלה הסירה את מגבלת כמות הנוסעים בשעות העומס.

 

 



תגובות

תגובה אחת
  1. נלי

    אף אחד לא שומר 95% מסתובבים ללא מסיכות ואם יהיה גל שני לא אתפלא ועוד צוחקים על מי ששומר ושם מסיכה אסץבסורד

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר