עיריית חולון. צילום: אלי נאמן
עיריית חולון. צילום: אלי נאמן

איך תוכלו להחזיר את הלקוחות לעסק? סדנאות חינמיות בעקבות משבר הקורונה

אחרי השבתה של חודשיים ובעקבות המשבר הכלכלי הקשה, עיריית חולון בשיתוף מעוף יקיימו הרצאות וסנדאות לבעלי עסקים

פורסם בתאריך: 24.5.20 15:13

עיריית חולון בשיתוף מעוף יקיימו הרצאות לבעלי עסקים שנקלעו למשבר כלכלי בעקבות גל התפשטות הקורונה.

לאחר כחודשיים של השבתה, שבה הפעילות בכפוף למגבלות משרד הבריאות. זאת, כאשר בעלי עסקים עדיין מתמודדים עם הפסדים גדולים וכבדים. כדי לסייע להם, זרוע השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה – מעוף ועיריית חולון יזמו יחד סדנאות חינמיות שיועברו על ידי מומחים בתחומים שונים ממעוף.

בין הסדנאות המתוכננות: איך להחזיר את הלקוחות לעסק. ההרצאה תתקיים ביום שלישי הקרוב, 26.5 בשעה 09:00 בבוקר. להרשמה לחצו כאן.

הרצאה נוספת תעסוק בניהול עובדים ביציאה ממשבר הקורונה. היא תתקיים ביום שני, 1 ביוני, בשעה 17:00 בערב. להרשמה לחצו כאן.

בעירייה מציינים כי ההשתתפות ללא תשלום, אך מספר המקומות מוגבל.



מדובר בצעד נוסף מתוך שורה של הקלות שנועדו לסייע לבעלי העסקים, בהן פטור מארנונה למשך שלושה חודשים, דחיית תשלו אגרת שילוט, אישור להציב דוכני פירות וירקות גם במרכולים וחנויות נוחות.

ראש עיריית חולון מוטי ששון, מסר: "אנו עושים כמיטב יכולתנו, בכל מה שבסמכותנו, על מנת להקל על מצוקת העסקים בחולון בתקופה הקשה. בין היתר, אנו מעניקים הטבות שונות וכן יצאנו בקמפיין שקורא לתושבי העיר לערוך את קניותיהם רק בחולון. גם שיתוף הפעולה המבורך עם מעוף הוא דרך נוספת לסייע ואני מקווה שהמהלך יהא לעזר לבעלי העסקים".

מנהל סניף מעוף חולון גלעד פולק, הוסיף: "בעלי העסקים בתקופה זו חווים קשיים רבים, ואנו במעוף עושים כל שביכולתנו על מנת לסייע להם לעבור את התקופה הזו עם הראש מעל המים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית חולון לכל אורך השנים האחרונות ובמיוחד בתקופת משבר הקורונה, ויחד עם איילת כהן ממנהל המסחר והתעשייה, וחיה ששון מהאגף לרישוי עסקים ובסיוע מחלקות נוספות כמו המחלקה לקידום מעמד האישה והמרכז לצעירים אליעזר – קידמנו בזמן קצר את הפעילות הזו כדי להעניק לבעלי העסקים כלים להתמודד עם המצב".



תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר