צפו: עבודות הרכבת הקלה הפכו לסיוט של תושבי בן גוריון

הלילה שוב יתקיימו עבודות הרכבת הקלה שימשכו עד הבוקר. תנועת כלי הרכב תחסם. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 27.5.20 10:11

נמשכות עבודות הקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה בחולון. הלילה (רביעי) תחל חברת נת"ע לבצע עבודות ברחוב שמחה ארליך, בקטע הרחובות חיים לסקוב – שדרות משה דיין.

חברת נת"ע שאחראית על ביצוע העבודות, מבצעת בשבועות האחרונים עבודות באזור רחוב שמחה ארליך שבשכונת קריית בן גוריון. זאת, כדי להכשיר את תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה, שעתיד לעבור במקום.



עד היום נערכו העבודות באופן נקודתי לאורך רחוב שמחה ארליך בשעות הלילה. כמו כן, לפני מספר חודשים נחסם וגודר קצה הרחוב, כדי להכשיר את מתחם העבודות עבור חברת נת"ע, תוך כדי ביטול מגרש חניה ששירת את התושבים.

הלילה (רביעי) משעה 22:30 בלילה עד שעה 05:00 בבוקר לנוסעים לשני כיווני הנסיעה, לא תתאפשר הנסיעה ברחוב שמחה ארליך. לנוסעים לשני כיווני הנסיעה , לא תתאפשר הנסיעה ברחוב חיים לסקוב, במקטע הרחובות יהושע רבינוביץ' – שמחה ארליך. כמו כן, יצומצמו לסירוגין נתיבי הנסיעה באזור והמעברים להולכי הרגל.

מי שסובל מהעבודות הם השכנים. "אני מרגישה חסרת אונים", אומרת קרין עוזיהו תושבת השכונה, "התושבים שגרים פה לא ישנים בגלל הרעש. אנחנו סובלים מרעש העבודות בלילה ובשעות הבוקר המוקדמות. זה הפך בלתי נסבל".



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר