שחזור סימוני מקומות החניה שנמחקו בגשם הוביל למבול של קנסות

התושבים ברחוב אילת מתוסכלים: הסימון החדש אינו אחיד, מקומות החניה הצטמצמו ומדי יום הם סופגים דוחות חניה

פורסם בתאריך: 4.6.20 16:37

דיירים ברחוב אילת מתוסכלים: לאחר שהעירייה חידשה את סימוני מקומות החניה שנמחקו בגשמים, אין מקום לכל הרכבים ומדי חודש מחולקים עשרות דוחות וקנסות לתושבים.



בין בנייני הרכבת הרבים הפזורים לאורך רחוב אילת בחולון קיימים חניונים ציבוריים של העירייה, העומדים לרשות הדיירים לאורך כל שעות היממה. אלא שבחניון הממוקם בסמוך לבניין מס' 32, כך לטענת דיירים, ישנה מצוקה קשה של חניה ומדי יום רבים מהם סופגים דוחות וקנסות.

לדברי הדיירים העירייה סימנה מחדש את מקומות החניה של בחניון, זאת לאחר שהסימון הישן החל להימחק בגלל הגשמים. אולם הסימון החדש אינו זהה לזה שנמחק, ובחניון ישנם מקומות חניה לא סימטריים וקווים כפולים. התוצאה: מצוקת חניה, דוחות וקנסות בסכום של 250 שקל לאחד.



"העירייה סימנה פה את המקומות החניה, אבל בצורה לא טובה", מסביר אחד הדיירים, "הם סימנו עבור הרכבים מקומות חניה לא בסדר אחיד: יש מקומות גדולים ומקומות קטנים, ולכן יש פחות מקום לחנות ותושבים מקבלים קנס. הם גם הוציאו מהחניון מכולת צפרדע, והרבה מכוניות מחנות במקום שעמדה בו. גם על זה מקבלים קנסות".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "באחרונה מחקה העירייה סימוני חניות ישנים שהופיעו במגרש לאחר הגשמים ושיצרו בלבול, וסימנה את המגרש כנדרש. מהות הפנייה אינה ברורה, שכן, כאמור, החניות במגרש מסומנות כנדרש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר