שלוש שנים לאחר רצח האחות טובה קררו: "אמא שלי, אני מתגעגעת"

אתמול ציינה בתה של האחות שנשרפה למוות את יום הולדתה: "אמא תישאר לנצח בת 55. הלוואי שיכולתי לומר לעצמי שהיא האחרונה לשלם את המחיר"

פורסם בתאריך: 4.6.20 18:59

שלוש שנים לאחר הרצח שזעזע את חולון, ציינו אתמול (רביעי) בני משפחתה של האחות טובה טובה קררו ז"ל שנשרפה למוות, את יום הולדתה.

"יש לך היום יום הולדת וזה מציף, כואב ועצוב. עצוב שאנחנו לא חוגגות יחד. עצוב שאני לא יכולה השקיע ולהכין עוגה שווה. עצוב שאני לא צריכה לבחור לך מתנה. עצוב שאני לא יכולה לקבל ממך חיבוק. מזל טוב אמא שלי, אוהבת ומתגעגעת", כתבה לה בתה נופר.



לפני יותר משלוש שנים נרצחה טובה קררו. אשר פרג', בן 78 מחולון, הגיע למרפאת קופת חולים כללית ברחוב קפלן בחולון כשהוא מצויד במצית ובבקבוק המכיל חומר דליק, והמתין לתורו בסמוך לחדר האחות טובה קררו, בת 55, עד שנקרא על ידה לביצוע בדיקת הדם. כשפרג' וקררו נמצאו יחד בחדר הבדיקות, שפך פרג' את החומר הדליק על האחות והצית אותה. מיד לאחר מכן, עזב פרג' את החדר. מותה של קררו נקבע במקום.

"אין יום שאני לא חושבת עליה, אין דקה שהיא לא חסרה אבל ברגעים שמחים שהיא כבר לא לוקחת חלק בהם זה מתעצם פי כמה וכמה", אומרת נופר, "היא הייתה אמורה לחגוג היום 59, במקום זה תישאר לנצח בת 55 וזה כואב וצובט ובלתי נתפס. הלוואי שיכולתי לומר לעצמי שהיא האחרונה לשלם את המחיר, אבל האלימות בחברה שלנו בוערת כמו אש בשדה קוצים, מכלה כל חלקה טובה, אולי מתישהו אוכל לספר לך שמשהו, בכל זאת השתנה".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זיעזע את חולון??? זיעזע כל אדם במדינה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר