מונולוג מצמרר ותמונות מטרידות: הפוסט המטלטל של המתלוננת על תקיפה מצד בן זוגה

בת 20 מחולון פרסמה את תמונתה וטענה שהוכתה על ידי בן זוגה. עורכת דינו של הצעיר: "נפל קורבן לתלונה שקרית ומכוערת לאחר שביקש להיפרד"

פורסם בתאריך: 7.6.20 23:59

"אני מרי, בת 20 מחולון. הייתי בזוגיות שנתיים עם בן אדם בן 24 שהסתכל עליי בתור רכוש כאילו אני כלי שאפשר לעשות בו מה שרוצים בלי רגשות", כך נפתח הפוסט המטלטל שהעלתה הערב צעירה מחולון שחשפה כי הוכתה באכזריות על ידי בן זוגה. לצד הווידוי הקשה היא פרסמה את תמונתה מוכה וחבולה.

מנגד, לאחר פרסום הפוסט פרסמה אחותו של בן הזוג כי מדובר בעלילת שווא ונקמה מצד הצעירה. במקביל, המשטרה חוקרת את הטענות לאחר שהצעירה הגישה תלונה. בן הזוג שנחקר ושוחרר לא הגיש תלונה, וטוען באמצעות עורכת דינו שמדובר במסע נקמה לאחר שביקש להיפרד.



"הייתי ילדה שיש לה הכול, בית חם ואוהב שמעניק לי הכול", כך כתבה הצעירה מחולון בפוסט שהעלתה. "לא היה חסר לי כלום. כנראה שהיה חסר לי אהבה, בהתחלה קיבלתי את מה שרציתי ואז זה הסתבך והתגלגל. הגעתי למצב שאני רובוט רגשות ולא הייתי אותה ילדה. נפלתי בפח ולא הצלחתי לקום. הייתי בטוחה שזה בסדר ושכולם מסביב הם אלה שטועים. כבר שיקרתי לעצמי שטוב לי והאמת היא שהיו לי אין ספור נורות אדומות והמון סימנים, אבל עברתי אותם כאילו לא היו והמשכתי כרגיל עם החיים כאילו זה בסדר".

"לא הייתי אותה ילדה, המשפחה שלי לא ראתה אותי, היה לי איתם זמן שהוא מוקצב. מיותר לציין שחיי החברה שהיו לי כבר לא היו, וחברות נהיית מילה גסה",היא כותבת בהמשך, "אתמול בערב חוויתי את המצב הקיצון שאפשר להגיע. חוויתי את מה שלא חשבתי שיקרה לעולם. שזאת אלימות, להשחית לי את הפנים בגסות, כאילו אני בובה או רכוש. המקרה שלי היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע אם היה כלי בזירה ולא רק את הידיים שלו. תלכו להתלונן, אל תפחדו, תהיו חזקות ותשמרו על החיים שלכן. לעולם אל תגידו 'לי זה לא יקרה', כי זה קורה. זה כאן בלי לשים לב".

 

בסביבתו של בן הזוג של הצעירה דוחים את הטענות, ונטען כי הצעירה בדתה את הסיפור על מנת להתנקם בו לאחר שנפרד ממנה.

אחותו של הצעיר פרסמה פוסט תגובה בפייסבוק, אליו צירפה תמונות של שריטות וסימנים אדומים על גופו, לצד צילומי מסך מתוך ההתכתבות של שני בני הזוג.  "אם לא היה לאח שלי הודעות וואטסאפ לא הייתם מאמינים לו".

 

בהמשך ציטטה חלקים מתוך ההתכתבות בין השניים, שבה מופיעות הודעות המיוחסות למתלוננת שמצהירה כי תפגע בעצמה. "משטרת ישראל שמיהרה לחקור אותו שחררה אותו מיד לאחר שקראה את האיומים והשקרים של המתלוננת", כתבה האחות וטענה כי המתלוננת עקבה אחרי אחיה למועדון שאליו יצא עם חברים. לטענת האחות כשיצא בן הזוג המהמועדון תקפה אותו המתלוננת.

עו"ד טלי גוטליב המייצגת את הצעיר, מסרה בתגובה: "משטרת ישראל קיבלה מאיתנו חומרי חקירה שהוכיחו כי מרשי חף מכל פשע, וכי נפל קורבן לתלונה שקרית ומכוערת. המשטרה נחרדה לקרוא את הודעותיה המאיימות של המתלוננת לפגוע במרשי. המתלוננת סירבה לקבל את פרידתו של מרשי ממנה, רדפה אותו, עקבה אחריו, איימה עליו שוב ושוב כי תפגע בו. למזלנו, השגנו עדים שאישרו כי המתלוננת התנהגה בבריונות ובכוחנות, והחבלות על גופו של מרשי מדברות בעד עצמן. אין לי ספק כי בקרוב יוגש כתב אישום כנגד המתלוננת השקרנית והאלימה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

32 תגובות
  1. אורית

    פשוט אחד שמרים ידיים כל הזמן ירים אומר סליחה ממש לא תברחו תספרו תשתפו על תתבישו שלא נמצא תברחו על תענו לטלפון על תהיו בקשר אם מציק לכם תגידו לא אתם מתלוננים על תרחמו כי אחד שמרביץ כל הזמן ירביץ רק ענין של זמן תלמדו מהלקח שלכם ותהיו חזקות

  2. ליני

    אמיצה כול הכבוד
    תתלוננו ושהרשיות יעשו משהו כבר…
    רק טוב לכולם

  3. מישל

    אם אני אבא,או אח של הבחורה הזאת, הבן אדם הזה רוב הסיכויים יושב בכסא גלגלים בבית לוינשטיין.ואני אולי בבית סוהר

  4. ע

    מרי יקרה, אני מחזקת אותך על האומץ בפרסום המקרה שלך….גם את שם המנייק ההית צריכה לפרסם שבנות ונשים אחרות יתרחקו ממנו…תהיי חזקה ורק טוב שיהיה לך

  5. סברינה

    הלב ניקרע ,אסור לישתוק,אסור לפחד,להכניס לכלא כל מתעלל,קבלי חיבוק גדול ממני מתוקה

  6. הנסיכה

    איזה בחורה אמיצה. בנות , בסטירה הראשונה אתן בורחות ומבקשות עזרה. הסטירה הזו זה יותר מידי.

  7. עופרי

    מרי כל הכבוד שאת מוכנה להיחשף עם הסיפור הנורא שלך בכדיי להזהיר בנות אחרות ! מזל שהבנת שאת צריכה לברוח ממנו. מאחלת לך זוגיות טובה ומכילה .הלוואי !!

  8. לא מבינה

    היא ממליצה להתלונן במשטרה ? ?
    את העיקר בהמלצה שלה היא ביצעה ?
    הזמנים בכתבה לא ברורים.
    האם היא התלוננה ?
    זה קרה אתמול ?
    האם נפרדה ממנו ?

  9. בת מלך

    שולחת לך חיבוק ענק מרחוק , לצערי מבינה מה עברת תהיא חזקה מאמי זה לא פשוט ונוראי , מאחלת לך שתזכי לגבר אמיתי ואוהב ולא למיץ של זבל כמו זה , על תתייאשי והכי חשוב לא לוותר ולהרים ידים , ולתת לחרדות להפיל אותך לריצפה . נסי להיות גיבורה כי את רק קורבן היית . ומנסיון אישי שלי יש אחד למעלה שרואה הכל ומחזיר הכל .. על תדאגי מי שחושב שהוא גבר על נשים נענש חזק על ידי אלוקים !

  10. רותם

    הבעיה משחררים אותם לחופשי כל עוד הם לא רצחו, ואז מאוחר מדי

  11. יעלי

    פשוט גיבורה!! האומץ לדבר, להחשף, לתת כח לאחרות, בעוד את חווה חוויה כזו מחלישה… אישה גדולה. כל הכבוד לך!! הלוואי וניסיונך המר יהווה השראה לנשים נוספות.

  12. ברין

    גברים זה עם של כלבים צריכים לשרוף ולהכות אותכם כמו שאתם עושים

  13. בחורה שנמאס לה!

    בגלל נשים כמוה לא מקשיבים לנשים שהן באמת סובלות מהתעללות מצד גברים! פשוט עצוב שנשים לוקחות את הכוח הזה. בסוף זה מתנקם בנשים אחרות שבאמת צריכות שיקשיבו להן.
    והגברים… שאפו עליכם שאתם עדיין שורדים את המין שלנו.. איך אומרים נשים "שק של נחשים"

  14. חולון

    בין אם הבחורה צודקת או הבחור, צריך להעניש בצורה החמורה ביותר הקבועה בחוק ! וזאת כדי להרתיע.

  15. אמא

    הגיע הזמן שכולם יפנימו שהנשים מנצלות את "הבמה", די לאלימות ולשקרים זה "כולל" גם את הנשים!!!!, תפסיקו להאמין רק לנשים ולהאשים את הגברים ללא בדיקה יסודית ומעמיקה.

  16. ענת

    אני לא יודעת אם הסיפור אמין אבל אם הוא נכון למה מהסטירה הראשונה לא קמת והלכת. האם חיכית להירצח?

  17. מאיר

    תלונות שוו של נשים עוברות בקלות
    לכן קשה להאמין וחבל
    אם אכן זה תלונת שוו הלוואי ותקבל עונש
    ואני בספק
    ואם לא יש להעניש את האלים

  18. משפחת כהן

    היא נראית לא יציבה. ושחקנית. מקווה שהצדק יצא לאור. ואם סבלת כל כל שנתיים למה נשארת איתו???

  19. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ،תמונה אחת שווה אלף מילים.
    עצוב שנשים אין להם "גב" שיגן עליהן.במגזר מסוים זה לא היה קורה.משתי הכיוונים.י

  20. אנונימי

    גועל נפש אנשים באמת קורה להם דברים כאלה והיא בינתיים עושה כאלו ועוד מעזה להתלונן במשטרה כאלו אין להם דברים חשובים באמת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר