האם בקרוב תטופל דרך העפר שבאמצע שכונת היוקרה?

התושבים זועמים ומתוסכלים. העירייה מרגיעה ומתחייבת. בינתיים כך נראית השכונה

פורסם בתאריך: 18.6.20 12:07

שכונת ח-300 אשר נבנתה והתפתחה במהלך שני העשורים האחרונים רכשה לעצמה שם של אזור יוקרה. אולם תושבים מחלקה המערבי של השכונה, טוענים כי כבר שלוש שנים הם מבקשים מהעירייה שתסדיר שביל הליכה מרחוב פנחס אילון אל רחוב הדס. אולם בעיריית חולון מצהירים כי כבר בקרוב יחלו העבודות לסלילת הכביש ושדרוג המרחב המדובר.



שכונת קריית אילון, המכונה ח-300, מורכבת מרחובות מעגליים. על מנת לקיים מעבר ישיר, נסללו בתוך השכונה שבילים להולכי רגל בין הבניינים. מרבית הכבישים נסללו לאחר שכבר נבנו רוב בנייני המגורים באותו אזור. אולם לטענת תושבים בשכונה, גם לאחר שהבנייה כבר הושלמה טרם נסלל השביל.

כך זה נראה:

"למרות שהעירייה התחייבה – אנחנו עדיין ממתינים", טוען תושב המקום, "בחורף המצב גרוע בהרבה, כי יש כאן שלוליות ענק ובוץ. הילדים צרכים לעבור שם בדרך אל בית הספר".

לדבריו העירייה הייתה אמורה כבר לסיים את סלילת השביל, ואף התחייבה על כך מספר פעמים לאחר שנעשו אליה פניות. "היו צרכים לסיים את העבודות כבר לפני שנה, ואנחנו עדיין פה עם שטח חולי ועפר שבחורף הופך לבוץ".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בפרויקט ברחובות הרדוף, הדס ובשביל שמחבר בין רחוב הדס לבין רחוב פנחס אילון, שבמסגרתו יבוצעו עבודות הקמת קווי ניקוז מי גשם, שדרוג תאורת הרחוב ומיסוד מדרכות להולכי רגל וכבישים".

"הפרויקט מצוי בשלבי תכנון סופיים לקראת יציאה לביצוע, כאשר הצפי לתחילת העבודות ברחוב הרדוף הוא בחודש יולי 2020 והצפי לתחילת העבודות ברחוב הדס ובשביל החיבור עם רחוב פנחס אילון הוא בחודש ספטמבר 2020".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. השכנה

    בדיחה של תשובה אני גרה פה 3 שנים ומקבלת את אותה התשובה מהעירייה שאין תקציב וזה יעבור לשנה הבאה, מול העיתונים הם מבטיחים הרים וגבעות, אנחנו עוד נראה.. חבורה של חוצפנים שקרנים יושבת שם ואומרת לכתב מה לרשום שיראה כאילו עושים משהו, כספים הולכים אליהם כל חודש על כלום.

  2. רוברט

    מעניין מאוד שבח 300 ישר עושים כתבה,ומה שקורה בגסי כהן ובתל גיבורים מטאטאים מתחת לשטיח,בתי ספר יסודיים שלפני 50 שנה,אוכלסיה חלשה,הדתיים הפאנטיים משתלטים על חלקה באזור,ולמוטי ששון האסון שמוביל את כל אזרחי העיר ובמיוחד את האוכלוסיות החלשות כצאן לטבח זה לא מזיז בניצוחה של חנה הרצמן…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר