צילום: Suzanne Tucker / shutterstock.com

אין תור פנוי: בן 10 שניסה להתאבד יוכל להיפגש עם פסיכיאטר רק בעוד חודש

הילד הותקף מינית לפני מספר שנים ומאז מצבו הנפשי קשה. אימו מתחננת שייפגש עם פסיכיאטר

פורסם בתאריך: 29.6.20 16:10

ילד בן 10 מחולון איים בהתאבדות וניסה לפגוע בעצמו במהלך סוף השבוע האחרון על רקע טראומה ממנה סובל בשנים האחרונות. אולם למרות האירוע החריג הילד לא יוכל להיפגש עם פסיכיאטר בימים הקרובים, ונקבעה לו פגישה רק בחודש הבא. זאת, כאשר במקביל הוא צפוי להישלח אל בדיקת מסוכנות, ובעקבותיה להישלח לטיפול במוסד פסיכיאטרי. האם מתחננת מהרשויות להמתין עד למפגש עם הפסיכיאטר וחוששת שמצבו יורע במידה שיישלח למוסד פסיכיאטרי.



האם, חד הורית אשר מגדלת לבדה את בנה, מספרת כי בנה סובל מבעיות רגשיות בעקבות פגיעה מינית קשה. "הוא עבר אונס לפני כמה שנים ומאז הוא סובל", מספרת האם, "מי שפגע בו זה היה נער שהיה מוכר לנו, הוא בן של חברה שלי. מאז הבן שלי סוחב איתו עד היום פוסט טראומה שבגללה יש לו 50 אחוז נכות שנקבעה עד 2023".

לדבריה, מצבו הרגשי של הילד גורם לו להתנהגויות קשות אשר מתבטאות בהתפרצויות וחוסר ריכוז. במהלך סוף השבוע האחרון הן הגיעו לשיא שעוד לא היה, כאשר איים בהתאבדות וניסה לפגוע בעצמו באמצעות סכין. "זה היה השיא. הוא לא התנהג ככה קודם ואז העובדת הסוציאלית ויועצת בית הספר החליטו שהוא חייב ללכת לבדיקת מסוכנות, אם הוא לא ייראה פסיכיאטר. אני מאוד מודאגת שיעבירו אותו למוסד בגלל זה", אומרת האם.

לטענת האם היא ניסתה לקבוע פגישה מידית אצל פסיכיאטר, אלא שהתור הזמין הקרוב ביותר נמצא בחודש הבא, זאת כאשר בדיקת המסוכנות אמורה להתבצע היום (שני). "הם לא מוכנים לחכות ומתכוונים לשלוח אותו לבדיקה. אני חוששת שייקחו את הבן שלי למוסד ושם הוא יסבול יותר. איזו אימא תיתן שישימו את הבן שלה בתוך מוסד לסבול?", אומרת האם בקול סדוק. "אני רוצה שפסיכיאטר ייבדוק אותו. אני רוצה שיהיה לבן שלי טוב ושלא יסבול. תעזרו לי".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בשל צנעת הפרט לא נוכל להתייחס לסוגיה זו".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר