צילום: רכבת ישראל

האם גילתה על הרציף שילדיה עלו בטעות לרכבת I צפו:

"כבר דמיינתי את הילדים מגיעים לבאר שבע ונאבדים לנצח", מספרת האם

פורסם בתאריך: 30.6.20 13:15

עובדי רכבת ישראל מורגלים בהשבת אבידות יקרות לבעליהן, אך לא כמו באירוע אשר התרחש בתחנות הרכבת בתל אביב ובחולון.

שלשום (ראשון) סמוך לשעה 17:00, הבחין מני נתני, מנהל משמרת בתחנת תל אביב-סבידור מרכז בנוסעת נסערת על הרציף. לאחר תשאול קצר, סיפרה הנוסעת כי כמה דקות לפני כן, עלו בטעות שני ילדיה, ילד בן 13 ופעוט בן שנתיים, על הרכבת שיצאה לכיוון באר שבע. זאת, בשעה שהיא נשארה על הרציף יחד עם בתה, והרכבת המשיכה בנסיעה דרומה והסתלקה מן התחנה.



נתני פעל במהירות, ומיד יצר קשר באמצעות תדר החירום עם מרכז השליטה הרכבתי הארצי, והודיע לכלל הצוותים באזור על האירוע. במקביל, מוקד הבטחון ברכבת החל בסריקה של רציפי התחנות. רועי עמר, שימש באותה עת כפקח על הרכבת שנסעה לבאר שבע, החל  בסריקה נרחבת בין הקרונות. לאחר מספר חיפושים איתר את שני האחים שהיו מפוחדים והחל להרגיע אותם. מיד לאחר מכן דיווח על מציאתם וליווה אותם צמוד עד ירידתם בתחנת צומת חולון, שם פגשו את מאבטח התחנה אשר שהה אתם עד הגעת האם אל המקום על ידי ראש משמרת הבטחון של הרכבת, אייטגב אנדעלמאו.

 

"הייתי בחרדה עצומה וחסרת אונים, וכבר דמיינתי את הילדים מגיעים לבאר שבע ונאבדים לנצח" מספרת אמם של הילדים, בתאל מזרחי  "היינו בדרך לחגיגת יום הולדת ברמלה ולמרות מה שקרה לא ויתרנו והגענו לחגיגה. תודה לצוותי הרכבת על מסירותם".

מני נתני, שהיה מנהל המשמרת בתחנת סבידור, מספר: "מיד כשהבנתי מה קרה נזכרתי בילדתי בת השלוש והיה חשוב לי כל הזמן להרגיע את האם ולעדכן אותה שהאירוע בשליטה. הדגשתי לה כי הילדים נמצאו ואנחנו שומרים עליהם עד שישובו לחיקה".

אייטגב אנדעלמאו, ראש משמרת האבטחה ברכבת מבקש להדגיש את נושא העירנות של ההורים וההשגחה על הילדים בתקופה זו של השנה. "עכשיו כשנכנסים לחופש הגדול אני מדגיש להורים את החשיבות שבהשגחה תמידית על הילדים ברציפי הרכבת", אמר, "היה חשוב לי ללוות באופן אישי את האם עד למפגש עם ילדיה כדי שתדע שאנחנו כאן למענה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר