צילום: מד"א

שיעור הנדבקים בחולון גבוה מהממוצע הארצי; אלה מוקדי ההדבקה בעיר

בעירייה הודיעו על הגברת האכיפה בשכונות המובילות במספר חולי הקורונה

פורסם בתאריך: 5.7.20 12:52

עדכון אחרון: 5.7.20 17:50

עיריית חולון עדכנה לפני זמן קצר כי על פי נתוני פיקוד העורף, נכון להיום (5 ביולי), שיעור  הנדבקים בחולון גבוה מהממוצע הארצי. זאת, כאשר מוקדי ההדבקה המובילים הם קריית אילון ותל גיבורים.

מהנתונים עולה בחולון ישנם 228 חולים פעילים, כאשר 14 חולים נוספו ביממה הקודמת. מספר המבודדים הגיע עד כה ל-578. אחוז החולים בנדבקים בחולון מתוך הבדיקות שנעשו ביממה האחרונה בארץ עומד על 2.7 אחוזים, כאשר הממוצע הארצי הוא 1.8 אחוזים.

עוד עולה מהנתונים, כי בקריית אילון יש את המספר הגבוה ביותר של חולים בעיר, שהגיע עד כה ל-37. בתל גיבורים הגיע מספר החולים ל-24.

לאור הזינוק במספר הנדבקים, הוחלט להגביר את האכיפה ברחבי העיר על עטיית מסכות במרחב הציבורי תוך מתן דגש לשתי השכונות. בנוסף, תתבצע אכיפה בעסקים המקומיים.

מהעירייה נמסר כי "במידה שהנתונים לא ישתפרו בימים הקרובים תשקול העירייה בנקיטת צעדים נוספים כמו סגירת גנים ציבוריים בשכונות שבהן תחלואה גבוהה".

ראש העירייה, מוטי ששון, מסר: "אני קורא לכל התושבים להישמע להנחיות למען בריאותם של כלל התושבים. העירייה תגביר את האכיפה על עטיית מסכות והתנהלות העסקים בהתאם לתו הסגול".



על פי נתוני משרד הבריאות אובחנו במהלך שלושת הימים האחרונים נוספו עוד 41 חולים חדשים. מדובר בעלייה של 10 אחוזים במספר הנדבקים. בסך הכל נערכו עד כה בחולון 23,655 בדיקות לגילוי הנגיף.

בתוך כך, בית חולים וולפסון דיווח הבוקר על 18 מאושפזים במחלקת הקורונה, מהם 12 במצב קשה (מתוכם שני מונשמים), שניים במצב בינוני וארבעה במצב קל, אשר שלושה מהם צפויים להישלח הערב אל המשך טיפול במלונית. שני חולים קשים נוספים מאושפזים במחלקה לטיפול נמרץ.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ט

    תוציא כבוד ראש העיר את הפקחים שיאכפו חבישת מסכות ולא דוחות חניה תביא ותעסיק עוד פקחים

  2. שמואל

    כדאי גם להגביר אכיפה במרכז העיר. ברחוב סוקולוב מסתובבים אנשים עם מסכה על הסנטר או ביד

  3. פז

    חייבים לעשות חיטוי בכל המקומות הציבוריים כל לילה. המסכות בלבד לא יואילו. בחו'ל עשו חיטןי אפילו ברחובות ופה לא מתעוררים….

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר