אימו של הצעיר מחולון שתועד מוכה על ידי שוטרים: "לא נתלונן" I צפו בתיעוד:

תיעוד מטריד של שוטרים תוקפים צעיר שלא עטה מסכה מסעיר את הרשת. המשטרה: "תיעוד המקרה ופרטיו יועברו מיוזמתנו לבדיקת מח"ש". צפו בסרטון:

פורסם בתאריך: 6.7.20 12:11

ביממה האחרונה מופץ ברשתות החברתיות סרטון מטריד, שבו נראים שוטרים נוהגים באלימות כלפי צעיר מחולון שלא עטה מסכה. סרטון זה, כמו נוספים המופצים בימים האחרונים, עורר ביקורת מצד גולשים על כך שהשוטרים נוהגים באלימות במהלך אכיפת הנחיות משרד הבריאות.

בסרטון שצולם ביום שבת האחרון, נראה צעיר בן 24 מחולון, חווה אלימות מצד שני שוטרים שניסו לעצור אותו בשכונת ג'סי כהן, לאחר שלא עטה מסכה. בשלב מסוים השוטר אף יורה לעבר הצעיר מכות חשמל באמצעות אקדח הטייזר, לאחר שצעיר הוציא את תעודת הזהות שלו. חברו של הצעיר, שתיעד את מתרחש, נשמע קורא לשוטרים לעזוב אותו ופונה לאחד מהם: "הרגת אותו, תראה, כולו דם, כולו דם".



מאז האירוע נמצא הצעיר במעצר, כאשר היום (שני), בשעות הצהריים, צפוי להתקיים דיון בעניינו בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כאשר המשטרה לא תבקש להאריך את מעצרו. זאת, לאחר שבמוצאי שבת ביקשה המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו בטענה שפצע שוטר והגיב בתוקפנות לדרישה להציג תעודת זהות.

בשיחה עם "השקמה חולון" אומרת אמו של הצעיר כי היא מקווה שבנה ישוחרר עוד היום מהמעצר, ומבקשת שלא להתייחס ישירות לפרטי המקרה מאחר שלא נכחה באירוע. "לא הייתי ולא ראיתי. באמת שאין לי מושג מה היה", היא מוסרת, "אני מקווה שהבן שלי ישתחרר היום בעזרת השם". עוד הוסיפה כי אין בכוונת המשפחה להגיש תלונה נגד השוטרים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "תיעוד המקרה ופרטיו יועברו מיוזמתנו לבדיקת מח"ש ונפעל בהתאם לתוצאותיה".

* הסרטון נשוא הכתבה פורסם והופץ ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. יואב

    הוא למעשה נראה נותן אגרוף לשוטר אבל תגובת השוטרים ודאי לא אמת מידה לכך וחייבת בירור מקיף והשעיית השוטרים לאלתר מן השירות

  2. עצוב

    האימא מפחדת להגיד תלונה, זה סימן רע מאוד ותעודת עניות למשטרת ישראל

  3. ג'וני

    זה גרוע שהם לא מתלוננים במח"ש ! ולמה המשטרה לא רוצה להאריך את המעצר ? בהתחלה אמרו תקף שוטר ?
    אני לא מבין את זה איך לא מפטרים אותם על התעללות הזו בבן אדם ! אני מאמין שאם הוא היה שחור הוא היה נהרג כמו שהם אוהבים להגיד בתקשורת !

  4. דוד

    מחש זה אירגון פשע חוקי שמייצר את השוטרים כדי שלא יגיע לבית משפט בושה שביבי לא דואג שזה יפסיק אני ימני ומה שקורה פה מהמשטרה זה פשע

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר