צילום: SamaraHeisz5 / shutterstock.com

חולון: 32 חולים נוספו בשלושת הימים האחרונים – שכונות בעיר הוגדרו כ"אזורים כתומים"

נמשכת העלייה בתחלואה בחולון. ראש העירייה: "זוהי שעת חירום אמיתית. שיעור החולים המאומתים מקרב הנבדקים בעיר שלנו גבוה מהממוצע הארצי"

פורסם בתאריך: 7.7.20 11:40

נמשכת העלייה בתחלואת הקורונה. ביממה האחרונה אובחנו בישראל 1,057 נדבקים. מדובר בפעם השנייה במהלך השבוע האחרון, שבה נרשם מספר של יותר מ-1,000 חולים מאובחנים ביממה. כעת עומד מספר החולים הפעילים בישראל על 12,717.



בעקבות העלייה החדה בכמות החולים הפעילים, הכריזה אתמול הממשלה על שורה של הגבלות שחלקן נכנסו לתוקף, בהן סגירה של הברים ואולמות האירועים, הגבלת כמות הסועדים במסעדות ל-30 איש בחוץ ו-20 איש בפנים וסגירה מוחלטת של מופעי התרבות. כמו כן, הוחלט על הגבלת מספר הנוסעים באוטובוסים ל-20. הגבלה זו תכנס לתוקפה ביום רביעי וכעת נבחנת האפשרות לבצע בה שינויים.

בחולון אובחנו עד כה 481 חולים מאומתים, מהם 291 שכבר החלימו, כאשר בשלושת הימים האחרונים נוספו 32 חולים. שיעור העלייה בתחלואה עומד על 7.1 אחוזים. מדובר בירידה קלה ביחס לשבוע שעבר, אז נוספו 42 חולים חדשים. בסך הכל נערכו עד כה בחולון 24,628 בדיקות לגילוי הנגיף. בעקבות העלייה במספר הנדבקים, הגבוה מהממוצע הארצי הוגדרו שתי שכונות כ"אזורים כתומים": קריית אילון עם 41 חולים ותל גיבורים עם 24 חולים.

לנוכח העלייה במספר החולים, ראש העירייה, מוטי ששון, פרסם לפני מספר דקות פוסט בדף הפייסבוק שלו, שבו הזהיר את התושבים. "זוהי שעת חירום אמיתית ואם כולנו לא נתעורר ונציית להנחיות כלשונן – ביחד – המחיר יהיה כבד מנשוא", כתב ששון, "עוד 14 חולים נוספו ביממה החולפת בחולון. שתי שכונות עונות להגדרה כתומות. שיעור החולים המאומתים מקרב הנבדקים עומד בעיר שלנו על 2.7 אחוזים לעומת 1.9 אחוזים בממוצע הארצי. אלה נתונים מעוררי דאגה".

עוד הוסיף ששון כי "בימים האלה, בחולון ובכלל, נדרשת מאיתנו משמעת ולא פחות מכך עקביות. זלזול בהנחיות אנשי המקצוע הוא עניין של חיים ומוות, לא של חיי הפרט, אלא גם של חיי כולנו כאן. הכלכלה היא נשמת אפה של העיר והמדינה ואם חלילה ניאלץ שוב להתמודד עם סגר, הדבר עלול להביא למשבר כלכלי שספק אם נעמוד בו".



לעומת חולון, בבת ים השכנה הגיע מספר החולים שאובחנו עד כה ל-630, מתוכם 202 מחלימים. בשלושת הימים האחרונים נוספו בבת ים 31 חולים, עלייה בשיעור של 5.2 אחוזים. בראשון לציון מספר החולים המאומתים עומד הבוקר על 524, מתוכם 268 החלימו. בשלושת הימים האחרונים נוספו בעיר 48 חולים, עלייה בשיעור של 10.1 אחוזים.

בבית החולים וולפסון מאושפזים כעת 14 חולי קורונה, מתוכם 10 במצב קשה, מהם שלושה מונשמים.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מישקין

    למה אישרת להגיע לכל מערכת החינוך להגיע לבתי הספר? למה לא לקחת החלטה אמיצה ולא להקשיב למינהל החינוך? למה עכשיו זה כאילו בגללינו? למה הרמזים לחוסר אחריות הציבור? למה שלא ייקחו כל ראשי ההרים החלטה להיות אמיצים ולצפצף על החלטות הממשלה ההזויות? כי אולי זה נוח? גם אתם נושאים את נס חוסר האחריות. תסגור את מה שצריך בזמן ולא בדיעבד. אפשר לפעמים לחשוב שרק לעם יש שכל והגיון ושכל מי שלמעלה אין

  2. פ

    חייבים לרסס ולעשות חיטוי יסודי בכל המקומות הציבוריים. במזרח ראינו שמרססים כל הזמן אפילו את הרחובות… ובארץ כלום!!!! האם לאף אחד לא יפול האסימון???

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר