מרגש: תלמידי י"ב מחולון נפרדו מהמאושפזים בוולפסון אחרי שנים של התנדבות

"אני נרגש כשאני רואה מולי גברים עם עמוד שדרה וארגז כלים משמעותי", אמר מנהל מקום בלב

פורסם בתאריך: 7.7.20 17:50

חניכי שכבת י"ב של מרכז הנוער "מקום בלב חולון" המשתייך לארגון OU ישראל, סיימו הבוקר (שלישי) את שנת ההתנדבות האחרונה במרכז, בפרידה מרגשת מהמאושפזים בוולפסון, שם התנדבו.



בתחילת השבוע נערך ערב סיום, שבו סוכמה התקופה בת שבע שנים, אותה עברו התלמידים. בשל מגבלות הקורונה הטקס נערך במתכונת מצומצמת על פי הנחיות משרד הבריאות.

בטקס לקחו חלק חניכי המרכז יחד עם המדריך אביאל אמירו אשר ליווה אותם מספר שנים. עוד לקחו חלק בטקס גם רכז הבוגרים של מרכז הנוער אהרון קרוב, מנהל המרכז של חולון אדיר טרב, ומנהל קריית החינוך הראל איתמר רוזנפלד.

הבוקר, ערכו חניכי המרכז את פעילות ההתנדבות האחרונה שלהם, במסגרתה הגיעו אל בית החולים וולפסון, והכינו הצמידים ושרשראות עבור המאושפזות בבית החולים, זאת כאשר החניכים עוברים בין המחלוקות על מנת לשמח את המאושפזים.

"אני נרגש מאוד לראות את החניכים מסיימים שבע שנות פעילות במרכז ואת פירות ההשקיה שהושקעו בהם לאורך השנים. אני נרגש כשאני רואה מולי גברים עם עמוד שדרה וארגז כלים משמעותי לקראת חייהם הבגירים", אמר מנהל מקום בלב בחולון, אדיר טרב. "לשמחתי הרבה, מרבית החניכים נרשמו למסגרות המשך ומכינות קדם צבאיות וחלקם אף פעלו להעלות את הפרופיל על מנת לעשות שירות צבאי משמעותי עוד יותר".

מנכ"ל OU ישראל הרב אבי ברמן הצטרף לשורת הברכות ושיבח את התלמידים. "כשאנו נמצאים בקו הסיום ורואים את החבר'ה הנהדרים ואת הקשר המדהים שנוצר בינם לבין המדריכים אנחנו מבינים שאנו נותנים את תרומתנו הקטנה בדרכנו לתיקון עולם טוב יותר. הלב מתמלא בשמחה לראות את החבר'ה הנהדרים במרכז הנוער נכנסים למרכז חסרי בשלות תוך חיפוש דרך כיוון בחיים, ויוצאים ממנו לאחר שבע שנים כבגירים בעלי אישיות חזקה מצוידים בארגז כלים גדוש בערכים, בהשקפת עולם מגובשת, ובמצפן אישי לקראת התחנות המשמעותיות הבאות בחייהם".

כעת עם סיום התקופה יעברו החניכים לתנועת הבוגרים של מרכזי הנוער אשר תלווה אותם לאורך השירות הצבאי, המכינות או השירות הלאומי.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר