משבר הקורונה: כך תועד גבר מחולון גונב סוללת אופניים ומזון לתינוקות I צפו:

בעקבות ריבוי מקרי גניבות מוצרי המזון, הבעלים של הסופר סיטי יקדם פרויקט לתרומת מוצרים בסיסיים לנזקקים

פורסם בתאריך: 10.7.20 11:40

המשבר הכלכלי העמוק הביא לתופעה של גניבת מוצרי מזון ממרכולים, לצד דיווחים על רבים שאין באפשרותם לקנות אף מוצרי מזון בסיסיים.

כך קרה בסניף סופר סיטי שברחוב אריה שנקר בחולון. ביום רביעי שעבר, גבר נכנס למקום בשעה 05:00 בבוקר, עם מסכה על פניו כפי שנדרש במסגרת הנחיות צו הבריאות. אותו גבר תועד במצלמות האבטחה גונב סוללת אופניים חשמליים, ולאחר מכן מכניס לתוך תיק מזון לתינוקות. בסרטוני האבטחה נראה ספק שפורק סחורה באותה עת, ולא ברור האם הבחין בגבר ולא דיווח עליו מתוך רחמים.



לדברי מנהל הסופר, אורן גל, חלה עלייה במקרי הגנבות מאז פרוץ משבר הקורורנה. "גנבות תמיד היו, אבל בתקופה האחרונה זה קורה קצת יותר", הוא אומר, "לא את כל הגנבים תופסים, ואת הגבר שצולם אני לא יכול לאתר. הוא היה עם מסכה ומשקפיים ודיבר בצורה יפה למוכר, כך שאי אפשר לדעת אם הוא עשה את זה מזדון או כדי להאכיל פיות בבית".

כעת, בעקבות ריבוי מקרי גנבות מוצרי המזון, החליט גל להוציא לפועל פרויקט של תרומת מוצרים למשפחות נזקקות. כבר בשבוע הבא תוצב עגלה ולקוחות יוכלו לתרום מוצרי יסוד יחד עם תרומות מצד הסופר. "בעקבות המקרה הזה אני מבין שיש פה מצוקה שקיימת בין אזרחים ותושבים", הוא אומר, "לכן, יחד עם עוד אנשים, בהם חבר המועצה מיקאל בוזגלו, אנחנו נרים את הכפפה ונארגן תרומה לנזקקים ונפגעי קורונה. מעמיד עגלה לתרומת מוצרים ואולי ככה נוכל להקל עליהם".



תגובות

תגובה אחת
  1. סטס

    נכון סוללת אופניים מוצר בסיסי בהחלט, שהרי למי יש כוח לפדל היום.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר