חברת המועצה נדרשה להיכנס לבידוד בעקבות טעות באיכון הטלפון

אחרי פוסט זועם והמתנה ארוכה לנציגי משרד הבריאות, שוחררה שירלי לביא ציון מהבידוד

פורסם בתאריך: 16.7.20 18:21

מתוך 796 תושבי חולון שקיבלו בימים האחרונים הודעה ממשרד הבריאות לפיה עליהם להיכנס לבידוד, נמנים גם כאלו שטוענים שבשעות הנקובות בהודעה שקיבלו שהו לבד, או לא בקרבת חולים מאומתים. בין אותם אזרחים יש גם כאלה שנלאצים להיעדר מהעבודה ולשמור על בידוד על אף שלא שהו ליד חולה מאומת. זאת, בשעה שבמשרד הבריאות הם לא מקבלים מענה כשהם מנסים לערער.



אחת מתושבות חולון שנאלצה להיכנס לבידוד היא חברת המועצה שירלי לביא ציון, שקיבלה היום (חמישי) הודעה בעקבות איכון הטלפון שלה. שירלי שנדרשה להיכנס מיד לבידוד, טענה כי כלל לא נכחה לצד חולה, וציינה כי הייתה באותה עת בביתה.

בפוסט נזעם שהעלתה בפייסבוק, היא כתבה: "אז לפי חקירה אפידימיולוגית שקר כלשהו, הייתי ליד חולה מאומתת ביום שלישי בשעה 09:00 בבוקר. מיותר לציין שהייתי בבית. אני מנסה לערער על כך אבל אין שום דרך להשיג את משרד הבריאות. בינתיים, מחויבת להישאר בבידוד עד ה-28.7 אחרת אסתכן בקנס. מישהו יכול להסביר לי מה זה החרא הזה?".

לאחר מכן עדכנה לביא ציון כי לאחר ששוחה עם משרד הבריאות, הבידוד שלה בוטל. אולם לעומתה חלק מהתושבים שפנו למשרד המתינו שעות על הקו, ואחרים שכבר נענו, לא זכו לסיוע ממשי מנציגי המוקד.

תגובת משרד הבריאות טרם התקבלה.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר