משבר הקורונה: בעל המאפייה במרכז סדאב פורש אחרי 40 שנה I צפו במונולוג פרידה:

"אנשים רצו לעזור לי אבל המצב שלי כל כך גרוע שזה לא עוזר", הסביר אמיל אהובה שמתכוון להפוך לשכיר

פורסם בתאריך: 22.7.20 10:00

על אף ההירתמות והסיוע מצד תושבי חולון: המאפייה הקטנה במרכז סדאב תיסגר בסוף החודש לאחר שלא הצליחה לעמוד בנזקים של המשבר הכלכלי שנוצר בעקבות הקורונה. בעל המאפייה, אמיל אהובה, שעובד בתחום כבר 40 שנה, נפרד מהלקוחות ואומר: "אני קורס".

רבים מתושבי הסביבה נרתמו לעזור למאפייה הפועלת במרכז סאדאב בשבע השנים האחרונות, ואף גייסו תרומות על מנת להשאיר את העסק בחיים. אולם אתמול (ראשון) הודיע בעליה של המאפייה, אמיל אהובה, כי חרף העזרה הרבה שקיבל במהלך הימים האחרונים, הוא נאלץ לסגור את העסק מאחר שלא הצליח לעמוד בנטל הכלכלי כעצמאי במהלך התקופה האחרונה.

"אני פשוט הגעתי למצב שאני קורס. אנשים התחילו לנסות ולתרום לי. אנשים רצו לעזור לי לשפץ, לתקן ולעשות אבל המצב שלי כל כך גרוע שזה לא עוזר. אני מאוכזב מהרשויות. אני אומר את זה בשם המון בעלי עסקים", אומר אהובה בן ה56  ואב לשתי בנות ובן.

"אמרתי שגם אם המדינה תעשה את הכל, במדינה הזו לא עדיף להיות בעל עסק, אני לא רוצה להיות משועבד. הגעתי למצב ככללי רעוע ואיבדתי את הכוחות", הוא מוסיף, "הקורונה הכריעה אלפים כמותי. בצער רב אני עוזב משפחה ואנשים שאני חי אתם פה. אני רוצה להגיד תודה ואני מתנצל שאני סוגר את המקום המשפחתי הזה".

אמיל אהובה הפעיל את העסק במתכונתו הנוכחית במהלך שבע השנים האחרונות, כאשר כבר 40 שנה שהוא עוסק בתחום האפייה והמזון. לדבריו, לאחר הסגירה בכוונתו להפוך לשכיר.

לא מעט בעלי עסקים מדווחים במהלך השבועות האחרונים על מצוקה וכקריסה כלכלית בעקבות משבר הקורונה. אתמול רמי יצחקי, בעליה של חנות בגדים ברחוב סוקולוב, ניסה לשים קץ לחייו בעקבות מצוקה כלכלית אליה נכנס העסק שבבעלותו, כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה חולון".



תגובות

תגובה אחת
  1. חן מסיקה

    עצוב מאוד לי ולכולנו
    אמיל איש אמין אהוב אוהב וגם שנפל תמיד חייך
    אני אישית יכולה להגיד שאני שמחה שהכרתי איש כמוך
    הלוואי ושיהיה נס ותהיה איתנו תמיד לא יעזור אין לך תחליף באפייה שלך ובטעם העוגות שלך ❤

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר