אזרחים מכל רחבי הארץ הגיעו לקנות ולתמוך בבעל החנות שאיים בהתאבדות

סיפורו של רמי יצחק בעל החנות מסוקולוב, שהובא לראשונה ב"השקמה חולון", הצליח לרגש רבים שהגיעו במיוחד כדי לתמוך ולחזק

פורסם בתאריך: 21.7.20 12:32

סיפורו של רמי יצחק, בעל החנות ההלבשה מרחוב סוקולוב, אשר נחשף לראשונה כאן ב"השקמה חולון", ממשיך לעורר תגובות. בעקבות הפרסום הגיעו רבים מרחבי הארץ כדי לקנות בחנות ובכך להביע תמיכה בבעליה.

ביום ראשון, יצחק פגע בעצמו ואיים לשים קץ לחייו במהלך עימות עם פקחי העירייה, אך נעצר על ידי מכריו. הוא סיפר ל"השקמה חולון" כי בתקופה האחרונה צבר דוחות לאחר שהוציא סחורה אל מחוץ לחנות, בזמן שהוא מתמודד עם מצוקה כלכלית וירידה דמרטית בהכנסות בעקבות התפשטות הקורונה.

"בארבעת החודשים האחרונים, מאז הקורונה, אנשים לא נכנסים. 30 שנה אני בסוקולוב ואף פעם לא היה מצב כזה. אפילו במלחמת המפרץ הצלחתי לסגור קופה יומית עם 4,000-5,000 שקל. אנשים מפחדים להיכנס לחנויות. אני מיואש", כך סיפר ל"השקמה חולון" זמן קצר לאחר שחתך את ידיו.



סיפורו של יצחק עורר תגובות רבות, והוא ייצג במידה רבה את מצוקתם הקשה של בעלי העסקים הקטנים, שבמהלך השבועות האחרונים משמעים קול זעקה ומתריעים מפני קריסה כלכלית. אולם המאבק מול העירייה נותר, כאשר גם אתמול (שני) אירע עימות בין יצחק ופקחי העירייה. זאת, לאחר ששוב הציב את המעמד בכניסה לחנות בניגוד לתקנות. בעקבות כך הוא שוב איים לפגוע בעצמו.

בהקשר הזה, הסבירו בעירייה כי "חוקי העזר אוסרים על הצבת מכשול בשטח ציבורי ובכלל זה הוצאת סחורה (מלבד מה שאושר בהיתר כגון מדפי ירקות הצמודים לחנות ושולחנות וכסאות). המפקחים ערכו ביקורת ביום חמישי שעבר וראו שהעסק מוציא מעמדים של בגדים באופן שמהווה מכשול ומפריע להולכי הרגל. העובדת במקום התבקשה להכניס את המעמדים לתוך העסק".

אולם לצד המאבק מול המציאות הכלכלית הקשה, יצחק יכול להתנחם באהדה הרבה שקיבל מרבים מרחבי הארץ שהגיעו לחולון כדי להביע את תמיכתם. אנשים רבים הגיעו לחנות וערכו בה קניות. "הגעתי לכאן יחד עם קרובת משפחה שלי מצפת בגלל הפרסומים שראינו בתקשורת", סיפרה אחת מהם.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר