תיעוד בטיקטוק: נערים משתוללים בחניון ופוגעים ברכבים חונים

נערים בחולון תיעדו את עצמם בטיקטוק, כשאחד מהם רוכב בקורקינט חשמלי ומשליך את חברו שבתוך עגלת סופר על רכבים חונים. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 24.7.20 10:38

תיעוד מטריד ומסוכן: נערים משתוללים ברחבת חניון מרכז נתנאל, צילמו את עצמם באפליקציית טיקטוק, כשאחד מהם רוכב על קורקינט חשמלי ובמהלך נסיעה מחזיק עגלת סופר שבתוכו חברו ומשליך אותו לרכבים חונים.

"מדובר על נערים שבאופן קבוע עושים שטויות ומתחצפים אבל זה כבר עובר כל גבול. הצלחתי להגיע אליהם דרך הטיקטוק ולראות איך הם הורסים רכבים של אנשים שעובדים קשה", סיפרה תושבת מודאגת שנחשפה למעשיהם והוסיפה: "אני לא מכירה את הנערים פשוט זה הגיע לטיקטוק. ראיתי שזה בשכונה שלי וכאב לי הלב ליראות את המעשים שלהם".

אנשי חינוך והורים רבים מודאגים מאפליקצית הטיקטוק. המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת פרסם דו"ח חמור על הסכנות באפליקציה: "אפשרות נוחה לניצול קטינים, חשיפה לתוכן מיני לא מבוקר, אתגרים עם סכנה פיזית ממשית", כך נכתב בו.

כפי שפורסם ב"השקמה חולון", נערים מהעיר ניצלו לרעה את האפליקציה בהעלאת סרטונים פוגעניים כלפי אחרים. בהנהגת ההורים יצאו בקריאה למנוע את ההשתתפות באתגר המסוכן, במסגרת האפליקציה שכבשה את התלמידים. לפני מספר חודשים נער בן 16 מחולון נעצר לאחר שתועד בטיקטוק משליך נפצים. בביתו נמצאו חזיזים ונפצים מסוגים שונים.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אהרון

    לקחת את ההורים ולשים בכלא האחריות כולה של ההורים.ילדים דבילים!!!

  2. בר דעת

    אם היו צעירים להם ,המשטרה הייתה עוצרת אותם על איום על קטינים …

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר