הסתיים השלב הראשון בנטיעת מאות עצי צל ברחבי חולון

כאן שותלים: אלה שהרחובות שבהם נשתלו עצים במסגרת הפרויקט

פורסם בתאריך: 26.7.20 13:47

עובדי אגף גנים ונוף בעיריית חולון סיימו את ביצוע השלב הראשון של נטיעת עצי צל ברחבי העיר. במסגרת הפרויקט מופו החוסרים בעצים ברחובות וגובשה תוכנית פעולה להשלמת נטיעת מאות עצים במקומות הדרושים.

במקומות שבהם לא ניתן היה לחדש את מערכת ההשקיה ניטעו עצים כאשר ההשקיה שלהם מבוצעת באמצעות שקית מים מיוחדת שמוחלפת בתדירות גבוהה.

בשלב זה של הפרויקט ניטעו עצים ברחובות קראוזה, התעלה, רמת הגולן, אלופי צה"ל, אילת, לוחמי הנגב, אילונה פהר, אהרון יריב וגולדה מאיר וכן בשבילים בחולות בחלקה הדרומי של חולון. בשלב הבא תושלם נטיעה נוספת של מאות עצים ברחובות, ברחבות עירוניות ועוד.



תגובות

3 תגובות
  1. איב

    אדון ששון בימקום לישתול עצים. ולשפר את הגינות הציבורייות תתחיל לידאוג לבינוי פינוי . באזור גסי כהן תיתביש לך שאתה דוחק את האוכלוסייה החלשה . העצים והגינות זה ליסתום לאנשים פייות תיתביש

  2. קארין

    כבוד ראש העיר מוטי ששון אנחנו נהנים מאוד מעיר יפה ומטופחת אך במקום כל כך גדול כמו שכונתנו אין בית כנסת אחד מכובד אפילו קטן ובמקום עצים שמגנים על רחבה של חולות מן הראוי יהיה שיוקם בית כנסת שבו יוכלו תושבי האזור להתפלל כראוי ולא במתחם של סופר בבית כנסת קטן מאוד בחגים שיבואו עלינו לטובה אמן אין דרך להתפלל כראוי בבקשה ממך פתרונות ייתקבלו בברכה .
    כל תושבי השכונה שלנו זועקים אלייך אנא נסה למצוא פתרון תודה מראש.

  3. משה

    מתי סוף סוף יעשו אצלנו בפרופסור שור מול פינת החי איזהו שיפור ? גינון? מדרכות? חניות?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר