אביה של בת השנתיים וחצי שממשיכה להיאבק על חייה: "אנשים מצילים אותנו מקריסה"

מצבה של רבקה שבתאי שהתמוטטה בפתאומיות מוסיף להיות קשה. אביה מספר ל"השקמה חולון" על הסיוע הרב שהמשפחה מקבלת מאז פרסום המקרה

פורסם בתאריך: 27.7.20 14:17

מאז פורסם סיפורה של רבקה שבתאי בת השנתיים וחצי אשר התמוטטה, רבים בחולון ומחוץ לה נרתמו לעזור למשפחה ונענו לקראתו של אביה להתפלל לרפואתה. כפי שפורסם ב"השקמה חולון" לפני תשעה ימים התמוטטה רבקה ופונתה לבית החולים וולפסון, שם התגלה כי הכבד שלה קרס. כעת מצבה של הילדה עדיין מוגדר קשה,



בשבוע שעבר פנה אביה של רבקה, יצחק שבתאי, פעיל בתנועת ש"ס, אל הציבור וביקש להתפלל לרפואת בתו הקטנה. היום (שני) בשיחה עם "השקמה חולון" מעדכן האב כי חל שיפור מסוים במצבה של בתו, אולם עדיין מחכה לה דרך ארוכה לשיקום מלא.

"אנחנו עייפים מהמצב, יש הרבה תפילות. הילדים שלנו נמצאים אצל הסבתות ואני ואשתי נמצאים בבית החולים. המצב לא פשוט", אומר שבתאי, "רבקה כבר התעוררה אבל עדיין לא מזיזה את הידיים. הילדה עם עיניים פקוחות נראית כמו בן אדם משותק. אני מרגיש שהתפילות עוזרות והרופאים אומרים שיש גם שיפור עם תפקוד הכבד. כל יום יש עוד שיפור אבל היא תצטרך לעבור שיקום ולהתחיל את הכל מחדש עד שבעזרת השם היא תוכל לעשות את מה שעשה לפני כן".

אתמול פורסמה ברחבי הרשת מודעה הקוראת לציבור לתרום כסף למשפחה, זאת מאחר ששבתאי ואשתו כעת לא עובדים ונמצאים כל היום בבית החולים לצד בתם. שבתאי מעדכן כי שמע על היזמה רק אתמול, והתרגש לגלות שרבים מנסים לסייע למשפחה.

"רק אתמול אמרו לי שפרסמו את את המודעה לתרום לנו כסף", מספר האב, "אני נמצא בבית החולים ולא ממש חושב על כסף. חבר מבת ים עשה את הכל. אנשים פשוט מדהימים. הם יודעים שאני ואשתי כרגע נמצאים בבית החולים ולא עובדים, אז הם פשוט עשו מהלך שיעודד אותנו. אני אמרתי למישהו שהעידוד והתמיכה מצילים אותנו מקריסה".

שבתאי ממשיך לעדכן כי מאז פורסם המקרה של בתו, אנשים רבים נרתמו להתפלל לרפואתה ואף "קיבלו על עצמם שמירת מצוות וקיום מעשים טובים", הוא אומר, "זה מחמם לו את הלב. אנשים התקשרו אליי ואמרו: 'קיבלנו עלינו לעשות נטילת ידיים', 'קיבלנו עלינו לשמור הלכות לשו הרע', אנשים קוראים תהילים. פשוט לא יאומן זה עם ישראל במיטבו".

 

פרטים לתרומה: בנק הפועלים, סניף 475 – נחלת יצחק אלעד, מספר חשבון 98862, ע"ש שבתאי יצחק ורחלי.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר