פרויקט הרכבים השיתופיים בחולון: מדוע הוקפא הפיילוט זמן קצר לאחר ההכרזה?

ביומיים האחרונים סערה הרשת על הפקעת מקומות חניה לטובת המיזם. בעירייה החליטו לבחון מחדש את היוזמה

פורסם בתאריך: 28.7.20 17:48

עיריית חולון הודיעה לפני זמן קצר (שני) כי החליטה להקפיא לעת עתה את מיזם הרכבים השיתופיים, שעות ספורות לאחר ההכרזה על כניסת הפרויקט לעיר.

היום הודיעה עיריית חולון כי במסגרת המיזם הוקצו שש חניות לכלי רכב שיתופיים. זאת מתוך כוונה לאפשר לתושבים להסתייע במכונית שיתופית בעת הצורך, באופן קל ונוח בקרבת הבית. החניות פוזרו בין הרחובות השונים.

בכך הייתה אמורה חולון להצטרף לרשויות נוספות כמו רחובות, מודיעין, שוהם, גבעת שמואל, אופקים, ואריאל, שבהן המיזם הושק בהצלחה במהלך השנה האחרונה.





בשלב הראשון הוקצו מקומות חניה לשישה כלי רכב בשלושה מקומות בעיר, שני מקומות בכל אחד מהרחובות: דגניה מול מרכז נתנאל, שנקר 36; שדרות משה שרת ליד גן סיפור צ'בורשקה. הפיילוט של המיזם היה אמור להיערך במשך שלושה חודשים, ובסיומו הייתה אמורה העירייה להחליט אם להמשיך בשירות, להרחיבו או לבטלו.

אלא שזמן קצר לפני השקת הניסוי, התעוררה ביקורת בקרב לא מעט תושבים על ביטול מקומות חניה בעיר. ביומיים האחרונים הועלו פוסטים בקבוצות הפייסבוק השונות, שבהם מחו תושבים על הפקעת מקומות חניה ברחובות שסובלים ממילא ממצוקת חניה. הביקורת על התנהלות העירייה החריפה כאשר ביממה האחרונה הצטרפו אליה גם חברי מועצה, בהם שחר האס ומיקאל בוזגלו.

כעת הודיעה עיריית חולון על הקפאת המיזם. "בעקבות פניות של תושבים ופנייה לעירייה של חברה המפעילה רכבים שיתופיים, הנחה ראש העירייה את הגורמים המקצועיים בעירייה להקפיא את הפיילוט להפעלת רכב שיתופי בחולון", כך נמסר מהעירייה.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר