צילום: lunopark / shutterstock.com

בעל מסעדה מחולון חשוד בשורה של מעשי תקיפה וסחיטת מאות אלפי שקלים

על פי החשד, בעל המסעדה מחולון, איים לפגוע בפקח ותקף בעלי מקצוע שביצעו עבודות במקום שנמצא בבעלותו

פורסם בתאריך: 3.8.20 09:37

בעל מסעדה מחולון, בן 44, חשוד בעבירות של איומים ותקיפה נגד אנשי מקצוע, עובד ציבור וסחיטת מאות אלפי שקלים מאיש עסקים כדמי חסות. אתמול (ראשון) הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ומעצרו הוארך בבית משפט .

לפני כחודשיים פתחה המשטרה בחקירה סמויה נגד בעל המסעדה מחולון, בחשד לסחיטה של עובדי ציבור ופגיעה בבעלי חיים. החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד ולוותה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב.

על פי החשד, מסכת העבירות החלה עוד בחודש ינואר 2017, אז החל החשוד לסחוט בעל עסק מחולון, כאשר הוא מאיים לפגוע בבני משפחתו של הקורבן. במשטרה מעריכים כי בשיטה זאת ולאורך התקופה המדוברת סחט החשוד מבעל העסק כרבע מיליון שקלים.

עוד התגלה במהלך החקירה כי החשוד איים ותקף בהזדמנויות שונות שני בעלי מקצוע שהוזמנו לבצע עבודות בעסק שבבעלותו. איש מהקורבנות לא הגיש תלונה במשטרה, מחשש שהחשוד יפגע בהם, והעבירות שבוצעו כלפיהם התגלו במהלך החקירה הסמויה. בנוסף, גילו חוקרי המשטרה כי במספר הזדמנויות איים החשוד שיפגע בפקח עירוני שביצע את עבודתו.



בשבוע שעבר, בתום החקירה, נעצר החשוד. בעת מעצרו איתרה המשטרה עשרות אלפי שקלים במזומן בתוך רכבו. נגד החשוד נפתחו ארבעה תיקים במספר סעיפים של עבירות איומים, תקיפה וסחיטה באיומים נגד עובד ציבור, בעל עסק ובעלי המקצוע. אתמול, כאמור הוגשה בבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד החשוד, ומעצרו הוארך עד יום מחר לצורך הגשת כתב אישום.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר