חולה הקורונה שהפר את הבידוד וטס לאוקראינה: עובד בית החולים וולפסון

אתמול דווח ב-N12 על חולה קורונה שיצא מהאשפוז הביתי וטס לאוקריאנה דרך טורקיה, תוך שהוא מסכן את הנוסעים. כעת מתברר כי מדובר בעובד בית החולים בחולון

פורסם בתאריך: 4.8.20 11:34

תושב בת ים שאובחן כחולה קורונה יצא מהארץ תוך כדי שהפר בידוד ביתי, כך דווח אמש (שני) באתר N12. על פי הדיווח אותו חולה מאומת יצא שלשום (ראשון) מביתו, תוך כדי שהפר את הבידוד, וטס לאוקראינה דרך טורקיה, זאת כאשר איש מבין הנוסעים שסביבו אינו יודע כי אובחן כחולה קורונה.

כעת מתברר, בעקבות בדיקת "השקמה חולון" כי האיש הוא עובד בית החולים וולפסון בחולון.



על פי הפרסום הגילוי על הפרת הבידוד הגיעה לאחר שאנשי צוות קופת החולים שאליה הוא שייך, התקשרו אל ביתו ושאלו לשלומו. מהעבר השני של הקו ענתה אשתו, שסיפרה כי בעלה בכלל נמצא בטיסה בדרכו לחו"ל. פרט לקנס בסכום של 5,000 שקל על הפרת בידוד, עלול האיש גם להיות מועמד לדין על "עבירת הפצת מחלה ביודעין". העונש המרבי על עבירה זו הוא שלוש שנות מאסר.

אותו חולה מאומת משמש כמשנע באחת מן המעבדות של בית החולים וולפסון. כעת עדיין לא ברור האם נדבק בתוך שטח בית החולים ואו מחוצה לו. הנהלת בית החולים גינתה את הפרת הבידוד ומסרה בתגובה: ״עובד נמצא מאומת לקורונה, ועקב כך יצא לחופשת מחלה ואושפז באשפוז בית של קופת חולים כבר מעל לשבוע. קופת חולים עדכנה אותנו כי הפר את הנחיות משרד הבריאות לאשפוז בית/בידוד ועלה על טיסה. אנו רואים זאת בחומרה רבה ומגנים מעשה זה שמסכן את בריאות הציבור״.

 



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר