בעקבות עימות עם פקחים: בעל העסק מסקולוב שוב פגע בעצמו I צפו בתיעוד:

בעל חנות הבגדים שהוציא סטנד בניגוד לחוקי העזר שוב התעמת עם הפקחים ושוב חתך את ידו. כך תועד האירוע:

פורסם בתאריך: 6.8.20 13:11

לאחר שבחודש שעבר איים לשים קץ לחייו וחתך את עצמו בזרוע, רמי יצחק, בעליה של חנות "אופנת דולר" עשה זאת פעם נוספת גם היום (חמישי).

הבוקר הגיעו אל החנות של יצחק אנשי הפיקוח ונתנו לו דוח על שהציב מעמד ברחוב,  בניגוד לחוק העזר העירוני האוסר זאת. בתגובה יצחק התעמת עם הפקחים, ניסה לפגוע בעצמו פעם נוספת וחתך את ידו. אל המקום הגיעו במהרה כוחות שיטור עירוני אשר ניסו לעצור את האירוע.



זמן קצר אחרי העימות, סיפר יצחקי ל"השקמה חולון" כי הוא איבד שליטה כאשר קיבל קנס פעם נוספת. זאת, לאחר שני קנסות בסכום של 1,000 שקל שצבר בחודש שעבר. "באו להכניס לי את סטנד הבגדים לחנות", אמר יצחקי והוסיף: "רצו לתת לי דוח. ושוב נהייתי עצבני".

צפו בתיעוד האירוע:

כזכור,  בחודש שעבר ניסה יצחקי לפגוע בעצמו פעמיים, זאת לאחר שפקחי העירייה אסרו עליו להציב מעמד של בגדים בכניסה לחנות מכיוון שהדבר אינו חוקי. בראיון עם "השקמה חולון" סיפר יצחק כי בחודשים האחרונים הגיע העסק שלו למצב כלכלי לא פשוט והצבת  המעמד עזרה לו במכירות.

"בחודשים האחרונים, מאז הקורונה, אנשים לא נכנסים. 30 שנה אני בסוקולוב ואף פעם לא היה מצב כזה", סיפר באותה השיחה עם "השקמה חולון". "אנשים מפחדים להיכנס לחנויות, הם מפחדים להיכנס לחנות, אז הוצאתי מחוץ לחנות סטנד עם בגדים".

בעקבות אותו האירוע נמסר מעיריית חולון כי יצחקי הוזהר מספר פעמים לפני שניתן לו דוח. "חוקי העזר אוסרים על הצבת מכשול בשטח ציבורי ובכלל זה הוצאת סחורה (מלבד מה שאושר בהיתר כגון מדפי ירקות הצמודים לחנות ושולחנות וכסאות)", כך נמסר מעיריית חולון לאחר העימות הראשון. "המפקחים ערכו ביקורת וראו שהעסק מוציא מעמדים של בגדים באופן שמהווה מכשול ומפריע להולכי הרגל. העובדת במקום התבקשה להכניס את המעמדים לתוך העסק. לאחר שערכו ביקורת נוספת וראו שהמעמדים נמצאים בחוץ פעם נוספת ולפיכך הודיעו לבעל העסק שיירשם כנגדו דוח".

"עם כל ההבנה למצב שבו נמצאים בעת הזו בעלי העסקים, לא ניתן ליצור מכשולים על המדרכות שמיועדות למעבר חופשי של  הולכי הרגל. יודגש, כי ברוב המקרים הדרישות של הפיקוח העירוני מבעלי העסקים בנושא זוכות לשיתוף פעולה וכמעט ולא שמגיעים לכדי רישום דוח".

הסרטון הופץ ברבים. לקבלת קרדיט ניתן לפנות למערכת.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. בני 1

    תלמדו מקאליש בחיפה אפסים.נתנה הוראה גורפת ממזמן מזמן,לא לתת שום דוחות על הוצאת סחורה לרחובות.גם אם זה מפריע להולכי רגל.שירוויחו,לבריאות

  2. איש החוק

    30 שנה ברחוב סוקולוב ולא חסכת כלום לשעת צרה?
    אתה לא מעל החוק,תפסיק להיתבכיין.

  3. רחלי

    אדון יצחקי הנכבד! אתה כן אתה שיש לל דם מיותר, אם אתה רוצה להופיע בטלויזיה תירשם לאח הגדול או להישרדות אתה כבר חצי סלב, די לנו מהסיפור הזה יצחקי-סטנד-פקח-ורידים-דם-טלויזיה!
    תכניס את הסטנד לכל הרוחות ולא תקבל דוח, חלאס נמאס ממראות זוועה.
    אולי כדאי ללכת לטיפול?תהיה בריא

  4. ירוק מסטול

    אנשים משתגעים מהלחץ.. הבגדים היו במקום לא חוקי לפי חוק. שאלוהים יעזור לבחור לחיות חכם

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין פקחים צריכים לעשות את עבודתם ולא להטפל לאדם שמוציא סטנד של שמלות החוצה שלא מפריע לאף אחד שיבואו לחנויות בקרית שרת שזה מחזה של שגרה ואף פקח לא נטפל אליהם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר