אחרי 10 ימים בין חיים למוות: התעוררה אם לשניים, בחודש השביעי, שנדבקה בקורונה

תושבת חולון, בת 38, שאושפזה במצב קשה, מספרת על ההחלטה שהצילה את חייה ועל המסר שהשאירה לבעלה רגע לפני שהורדמה

פורסם בתאריך: 7.8.20 13:34

מירי משען מחולון שאושפזה במצב קשה לאחר שנדבקה בקורונה, התעוררה השבוע לאחר שהייתה מורדמת ומונשמת, בין חיים למוות.

משען, בת 38, נשואה ואם לילדה בת 14 וילד בן תשע, נמצאת בחודש השביעי להריונה. בחודש שעבר היא החלה לגלות את תסמיני מחלת הקורונה. תחילה לא ייחסה לדבר חשיבות ונשארה בביתה. אולם בהמשך מצבה החמיר. היא נבדקה ונמצאה חיובית לנגיף, ופונתה אל בית החולים איכילוב.



"ב-26 ליולי,שבוע לפני שאושפזתי בבית החולים, לא הרגשתי טוב ופחדתי בגלל ההריון. אבל המצב שלי התדרדר, ושבוע לאחר מכן, בשבת בלילה, בעלי הזמין אמבולנס והגעתי לאיכולוב. לא הצלחתי לנשום והרופאים החליטו להנשים אותי".

מצבה של משען המשיך להיות קשה ולהדרדר. לדבריה, היא כיום חיה ומדברת בזכות התושייה של הצוות הרפואי בבית החולים, שלא ויתר וקיבל החלטות קשות. "בבית חולים הצוות טיפל בי מעל ומעבר", היא אומרת, "צוות טיפול נמרץ איכילוב הציל אותי ממוות. הרופא שהיה שם לא ויתר עליי. הוא הרדים אותי בתוך המחלקה, אחרי שאמר שלא אשרוד אם אצטרך לרדת במעלית".

באותם רגעים, כאשר הייתה משען במצב קשה, היא כבר חשבה על הנורא מכל, גם על אפשרות שלא תשרוד ותיאלץ להיפרד ממשפחתה. "חשבתי רק על הילדים. לפני שהורדמתי כתבתי לבעלי: "תשמור על הילדים, תגדל אותם". הכל קרה מהר כל כך. הייתי בטוחה שאני לא אקום".

ביום שני האחרון התעוררה משען אחרי עשרה ימים שבהם הייתה מורדמת ומונשמת. וכעת היא נמצאת בתהליך שיקום בבית החולים, כאשר היא עדיין נושאת את הנגיף בגופה. "אני עדיין חיובית, אני כבר רוצה לצאת מפה. הקורונה לא רוצה לצאת מהגוף וזה מפחיד אותי. אני מקווה שזה יקרה עוד כמה ימים", היא אומרת, "ביום שני, כשהתעוררתי סיפרו לי שבזמן שהייתי בתרדמת הייתי מהנהנת עם הראש וככה מגיבה לצוות. כשקמתי מההרדמה הייתי עם הצינורות של ההנשמה. אחר כך העבירו אותי למחלקת שיקום. כרגע אחנונ מקווים לטוב".

משען עדיין מחוברת לחמצן ומתסייעת בהליכון. "זה חלק מהשיקום. כל הצוות פה מדהים וטיפלו בי מעל ומעבר. יש מישהו אחד שהרדים אותי ומישהו שקיבל את ההחלטה שהצילה את חיי והייתי רוצה לדעת מי הם כדי להודות להם על כך שהצילו אותי".



תגובות

3 תגובות
  1. נוי

    אישה חזקה ולוחמת בעה שתחזרי הביתה במהרה רפואה שלמה אמןןןןןןןןןןןןןן אוהבת

  2. נאוית חסון

    יאוו מירי ברוך השם אני שמחה לשמוע , תהיה חזקה ותחזרי במהרה לילדייך , מצטערת לשמוע שזה מה שעברת ליבי איתך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר