הדיירים גילו פתאום שהשביל לבניין נחסם ומגרש החניה הופקע I צפו:

"סגרו לנו חלק מרחוב ואנחנו צרכים ללכת דרך הכביש הראשי כדי להכנס לבניין", מסביר אחד הדיירים. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 10.8.20 14:07

דיירי רחוב צדוק שבקריית בן גוריון, גילו אתמול (ראשון) כי שטחו של שביל מעבר חולי אשר משמש כמגרש חניה – גודר. מספר פועלים אשר הגיעו למקום, גידרו את המגרש בשעות הבוקר. כאשר אחד הדיירים שאל אותם מדוע הם עושים זאת, סיפרו לו כי מתבצעות במקום עבודות.

כך תיעדו התושבים את חסימת השביל:

משה מיסק, אחד מדיירי הרחוב המתגורר למעלה מ-30 שנים, סיפר כי בעבר העירייה הבטיחה להפוך את המקום לרחוב הולדני אולם דבר לא נעשה מאז. "הבטיחו לנו לעשות פה ריצוף בשנת 1989 ודבר לא נעשה", הוא אומר ומוסיף "עכשיו סגרו לנו חלק מרחוב ואנחנו צרכים ללכת דרך הכביש הראשי כדי להכנס לבניין".

"יש פה למעלה מ-60 מכוניות שחונות. אני לא יודע מה בעירייה רוצים. תשלחו הודעה תודיעו. דיברתי עם מחלקת תשתיות שאמרה לי שהם לא יודעים מי עשה את זה", אומר הדייר.

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר בשטח חולי ריק שאיננו מיועד לחנייה. השטח גודר לטובת התארגנות קבלן לביצוע שביל אופניים, כחלק מהפרויקט הלאומי של משרד התחבורה 'אופנידן' בתיאום עם אגף גנים ונוף בעיריית חולון. בתום הפרויקט יוחזר המצב לקדמותו.

"חשוב לציין, כי אף גורם עירוני לא הבטיח רחוב הולנדי שכן מדובר בשצ"פ לכל אורכו,שחלקומשמש כחנייה מאולתרת וחלקו הוא חלק מחורשה  ישנה. יש כבר תוכנית להסדרת השצ"פ שתבוצע בעתיד."



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר