צילום: בית אבות משען

צפו כיצד הראל סקעת הפתיע את מעריצתו המבוגרת ביותר

הזמר המפורסם הפתיע את מעריצתו ניצלות השואה במסיבת הפתעה מיוחדת

פורסם בתאריך: 10.8.20 18:33

הזמר הראל סקעת הפתיע במחווה מרגשת את בטי אינטריליגטור, ניצולת שואה ילידת ליטא בת 94, המתגוררת בבית האבות משען בחולון. אינטריליגטור בת ה94 נחשבת למעריצה המבוגרת של הזמר המפורסם.

לכבוד יום הולדתה ה94, רקחו בני משפחתה של בטי יחד עם אנשי הצוות של בית האבות מסיבת הפתעה עבורה והחליטו להזמין אליה  את הזמר הנערץ עליה. סקעת הגיע לחגיגת יום ההולדת של בטי וקיים עבורה הופעה בהפתעה.



צפו במסיבת ההפתעה:

"חלקכם ודאי יודע שאמא מכירה ואוהבת את הראל מאז שהוא התפרסם בכוכב נולד, וזאת משום שאני מעריצה אדוקה של הראל מאז פריצתו בתוכנית ״כוכב נולד״ לפני כ-16 שנה , ומאז ועד היום אני הולכת לכל ההופעות שלו כמעט, ובד בבד שיתפתי את אמא באהבה הגדולה שלי אליו, והיא הצטרפה להופעות בהתלהבות , והיו עשרות רבות של הופעות כאלה מתחילת דרכו ועד היום, במהלך הקריירה שלו." מספרת בתה של בטי, אביבה ומוסיפה. "כל מי שהשתתף אתמול באירוע המרגש במשען חולון , יכול היה להבחין בשמחה ובאהבה שמילאה את אמא ואת הראל ואת האנשים סביב, הן אלה שצפו במתרחש מרחוק והן אלה שנטלו בה חלק מעשי ופעיל מתוקף תפקידם במשען."

בתי האבות בישראל ספגו מכה קשה של תחלואה ותמותה של דיירים לאורך הגל הראשון של התפרצות הקורונה בישראל. לצד זאת, בקשה אביבה לציין כי לאורך האירוע נשמרו כללי ההתנהגות בתקופת הקורונה. "ברצוני להדגיש שהסקרנות אודות המפגש הייתה גדולה, ואילולא המגבלות, התקהלות סביב הראל סקעת הייתה מאות מונים יותר גדולה, כפי שקורה כל פעם מחדש בהופעותיו בתקופות של שגרה. אני מודה שהתרגשתי מאוד מנוכחותם של עובדי משען ומתרומתם הרבה להרמת האירוע והצלחתו , וגם מהפירגונים לאמא ולהראל, ומהתגובות הכל כך טובות מהמחווה היוצאת דופן שלו ."

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר