באדיבות חדשות 13

הוארך בחמישה ימים מעצרן של גננת וסייעות הפעוטון בחולון

"ראינו יחד את כל הסרטונים וזה היה מטורף. אימהות צרחו והיו הורים שהתפרקו", סיפר אב לילד

פורסם בתאריך: 19.8.20 16:36

בית המשפט השלום בתל אביב קבע לפני זמן קצר (רביעי) להאריך בחמישה ימים את מעצרן של הגננת וחמש נשות הצוות של גן הילדים בחולון, החשודות בהתעללות בילדים. החשודות נעצרו אתמול, לאחר שהורי הילדים של הגן הגישו נגדן תלונה, והציגו תיעוד מתוך מצלמות האבטחה מציג תמונות קשות. מוקדם יותר בדיון התברר כי בידי המשטרה כ-50 סרטונים ממצלמות האבטחה.



בדיון להארכת המעצר טען נציג המשטרה כי קיים חשד שצוות הגן התעלל בפעוטות. עוד אמר נציג המשטרה כי מצפייה בחומרים שהגיעו מתוך מצלמות האבטחה, עולה חשד ממשי לקיומן של עבירות תקיפת חסר ישע והתעללות פיזית ומילולית בילדים. עיקר מקרי האלימות שתועדו המקרים היו של חניקה, דחיפות, מכות, בעיטות, והשלכות שמיכות על הילדים.

"אתמול כולנו ראינו יחד את כל הסרטונים וזה היה מטורף. אתה רואה אותם ופשוט מאבד את זה", אומר אב לילד, "המון אמהות צרחו היו הורים שהתפרקו שם. כל החומר שראינו היה מאוד מצומצם על אירועים שהתרחשו על פני שלושה שבועות, אבל אז אתה מבין שהילד שלך היה שם יותר משנה והוא חטף יותר, זה מקפיץ אותך ואז אתה חוטף את המכה. על שריטה על הזרוע אמרו בגן שזה בא מהחולצה. אתה שומע את התשובה של נשות הצוות ורואה את הפנים שלן שלא מודאגות בכלל ואתה מאמין".

מור, אם לילדה בגן אשר חשפה את המקרה, סיפרה בראיון לרשת ב' כי הגיעה אל החומרים המצולמים בעקובת חשד שתהעורר בה. לטענתה בגן ניסו להעלים את החומר. "הבת שלי חזרה עם התמוטטות עצבים. התקשרתי לסייעת בלילה ושאלתי אותה מה קורה בגן", סיפרה האם והוסיפה כי "אין מצב שבעלת הגן לא ידעה מה קורה בגן.היא אמרה לי שהיא יודעת כל מה שקורה, כדי לתת לי הרגשה שהכל בסדר ואין לי מה לבוא ולבדוק".

בתוך כך, בעקבות חשיפת מקרי האלימות בגני הילדים בחולון ורמלה, תיערך מחר הפגנה מול ביתו של שר המשפטים אבי ניסנקורן. ממלא מקום ראש העיר וחבר המועצה זוהר נוימרק פנה אל השר איציק שמולי לקדם חקיקה בנושא חיוב התקנת מצלמות בגני הילדים.

מוקדם יותר הבוקר הושחתה חומת גן הילדים, עליה רוססה כתובת נאצה עם הכיתוב "תשרפו בגיהינום מפלצות". כמו כן, נזרקו ביצים אל תוך החצר הפנימית של גן הילדים. המשטרה הודיעה כי היא פתחה בחקירה המקרה.

חשיפת הסרטונים מגן הילדים גרמה ללא מעט הורים לילדים ששהו בגן בעבר ובהווה להלם מוחלט, זאת מאחר שהמקום נהנה ממוניטין חיובי ואף רבים המליצו לחבריהם לרשום את ילדיהם לגן זה, זאת בעקבות היכרות עם בעלת הגן.

עורך הדין ששי גז המייצג את בעלת גן הילדים מסר בתגובה: "מרשתי מכחישה כל קשר למעשים האמורים. החשדות בדבר התעללות של מי מעובדות הגן בילדים נפלו עליה כרעם ביום בהיר. מרשתי גננת מוכרת ואהובה בעיר מגוריה מזה 20 שנים. מעולם לא הובא בפניה מידע, מצד מי מן ההורים, בדבר התנהגות בלתי הולמת מצד עובדות הגן. מרשתי, אשר כואבת את כאבם של ההורים, מסרה גרסה מפורטת במשטרת ישראל על מנת להגיע לחקר האמת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחת

    יש לנו בעיה קשה עם חסרי הישע בישראל- התינוקות והקשישים. מתי נרים את הכפפה?!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר