שחר האס. צילום: מורן ויזל

פרשת הפעוטון בחולון: הצעה לסדר בנושא הפיקוח על הגנים בעיר

"כאבא לילדים, אני מזועזע מאירועי האלימות האחרונים נגד חסרי הישע", אומר חבר המועצה שחר האס

פורסם בתאריך: 20.8.20 16:00

בעקבות חשיפת מקרי האלימות בגני הילדים ברחבי הארץ, בהם גן הילדים בקריית בן גוריון בחולון, מתכוון חבר המועצה שחר האס להגיש הצעה לסדר בישיבת המועצה הקרובה שתדון במציאת פתרונות לפיקוח על הנעשה בתוך גני הילדים.

אתמול (רביעי) הוארך בחמישה ימים מעצרן של הגננת וחמש נשות הצוות החשודות בהתעללות בגן בחולון. בדיון להארכת המעצר טען נציג המשטרה כי קיים חשד שצוות הגן התעלל בפעוטות. עוד אמר נציג המשטרה כי מצפייה בחומרים מתוך מצלמות האבטחה, עולה חשד ממשי לקיומן של עבירות תקיפת חסר ישע והתעללות פיזית ומילולית בילדים. על פי החשד עיקר מקרי האלימות שתועדו היו של חניקה, דחיפות, מכות, בעיטות והשלכות שמיכות על הילדים.



כעת נמצאת מועצ, העיר חולון בתקופת פגרה, אולם כבר ביום שני הקרוב תתקיים ישיבה שלא מן המניין. "כאבא לילדים, אני מזועזע מאירועי האלימות האחרונים נגד חסרי הישע, בישראל בכלל ובחולון בפרט. כחבר מועצת העיר אני סבור שאסור לנו לשבת מנגד ולא לעשות דבר", אומר האס המשמש כיו"ר ועדת ביטחון.

בשיחה עם "השקמה חולון" מסביר האס, ששניים מילדיו נמצאים בגני ילדים, כי חשיפת אירועי האלימות האחרונים, בפרט זה שהתרחש בגן הילדים בחולון, מעוררים בו דאגה רבה. "האירועים האחרונים, במיוחד לאור העבודה שזה הפך להיות קרוב אלינו, מעוררים דאגה בקרב התושבים והמשפחות", הוא אומר, "זה כבר נושא שדובר עליו רבות וצריך למצוא לו פתרונות יצירתיים במסגרת החוק שירתיעו גננות וסייעות מלהגיע אל מצבים שכאלה, ומצד שני לתת להורים עוד תחושה של ביטחון".

"עצם קיום התופעה יחייב אותנו לקחת אחריות כדי לנקוט צעדים למיגור התופעה", הוא מוסיף, "אני באופן אישי סומך על הצוות האישי בגן שלדיי נמצאים בו. אני מרגיש בטוח היכן שהילדים שלי נמצאים כיום, אבל זה לא משנה את העובדה שגם במקום שהורה הכי בוטח בו, אם היה פיקוח שנותן לו לדעת מה מתחולל בגן, היה לי יותר שקט".

תגובות

2 תגובות
  1. כל פתרון אחר הוא זריקת אחריות וצביעות

    הצעת חוק: הורים חייבים לגדל את הילדים שלהם עד גיל 5!

  2. אירית

    צריך לאסור לאלתר קיום גנים ופעוטונים פרטיים ולעבור למוסד חינוכי חובה מגיל 0 דוגמת בית ספר עם כיתות משרד והנהלה רק שבכיתות יהיו קטנטנים מעבר לסידור הנכון והראוי מכל הבחינות אף פעם לא הבנתי את ענין גן פרטי בתוך בנין או בשכנות לבתים אחרים מעבר לרעש ההורים שמביאים ומחזירים חוסמים עם מכוניותיהם את הכביש כי אין חניה בקיצור די!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר