תלונה במח"ש: השוטרים שנקראו לפזר מסיבה פצעו בת 68 I צפו בתיעוד האירוע:

דליה שחר, שנקלעה לגמרי במקרה למהומה שהסתיימה בארבעה עצורים, פונתה לבית החולים עם שבר בירך ועדיין נאלצת להתמודד עם כאבים

פורסם בתאריך: 22.10.20 13:59

דליה שחר, בת 68 מחולון, נקלעה למקום הלא נכון ובזמן הלא נכון ועדיין מתמודדת עם פגיעה פיזית. לטענת דליה, שהגישה תלונה במח"ש, שוטר שהגיע לפזר מסיבה דחף אותה וגרם לפציעתה.

לפני כחצי שנה, במהלך חג השבועות התקיימה מסיבת קריוקי רועשת באחד הבניינים בחולון. שוטרים שהוזעקו למקום וביקשו לפזר את המסיבה, נקלעו בהתנגדות שהובילה למהומה שבמהלכה הושלכו ביצים על השוטרים וגרימת נזק לניידת. בנוסף, שני שוטרים נחבלו באורח קל וטופלו במקום, דליה שנכחה גם היא במקום, נפלה נחבלה ובהמשך פונתה אל בית החולים וולפסון. מאז נמצאת דליה בשיקום, כאשר לדבריה אחד השוטרים הוא זה שהפיל אותה וכי לא קיבלה כל סיוע לאחר שנפלה אולם השוטרים הם אלו שהזמינו את מד"א. שחר הצליחה לאתר את תיעוד הנפילה באמצעות מצלמות האבטחה:

 



בסיום אותו אירוע נעצרו ארבעה חשודים, בהן צעיר בן 19, ודליה פונתה לבית החולים עם שבר בירך. שלושה שבועות אושפזה דליה בבית החולים וולפסון, ולאחר מכן שהתה חודשיים בבית לוינשטיין. מאז היא מתמודדת עם כאבים ושיקום שעדיין נמשך, כך לדבריה.

"הכל התחיל מאירוע קריוקי שהיה אצל השכנים", מספרת דליה, "אני בכלל הייתי בבית אחר, וכשיצאתי ראיתי את הבת שלי על הרצפה. לא ידעתי מה קורה וחשבתי שהיא נפלה. היו שם כמה שוטרים מסביב. בשלב מסוים אחד מהם דחף אותי וכתוצאה מזה נפלתי ושברתי את הירך".

לטענתה, גם לאחר שנפלה אף אחד מן השוטרים לא ניגש אליה על מנת לסייע ולהגיש עזרה. דליה פונתה באמבולנס לבית החולים וולפסון לאחר שלא הצליחה לקום מהנפילה. "אני לא אישה קטנה ואי אפשר להפיל אותי בקלות", היא טוענת, "אני לא חזרתי לתפקוד מאז. כל יום אני יושבת ובוכה. כשפינו אותי אל בית החולים זה היה שיא מגיפת הקורונה והייתי שם לבד. הבדידות הייתה קשה לא פחות".

אם היית פוגשת את השוטר עכשיו מה היית רוצה לומר לו?
"לא בורחים ולא עושים דברים כאלה. אני לא מבינה איך הוא עשה את זה".

ממח"ש נמסר בתגובה כי הוגשה תלונה שנבדקת בימים אלה.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר