בעקבות פרשת האונס: קבוצה לליווי נערות וצעירות לאחר רדת החשכה

יוזמה חדשה של הורים בחולון: "יש נערות שמוטרדות ברחוב"

פורסם בתאריך: 23.8.20 14:41

בעקבות פרשת החשד לאונס קבוצתי באילת: הורים בחולון החלו להתארגן לשם שמירה על ביטחונן של נערות חולון מפני מטרידים ואנסים בשעות הלילה.

היום החלה להתארגן בחולון קבוצת "מי ערה", שמטרתה לספק ליווי והגנה נערות וצעירות שמתהלכות ברחוב בשעות החשכה. זאת, על מנת לשמור על בטחונן מפני מטרידים ואנסים.



עד כה הוקמו קבוצות וואטסאפ וטלגרם שמאגדות בתוכן הורים ומתנדבים זאת על מנת ליצור מאגר של אנשים שיוכלו לתת שירות ותמיכה בליווי טלפוני או כתוב לכל נערה שמוצאת את עצמה לבד ברחוב וחשה שאינה בטוחה.

בנוסף, הקבוצה פונה לתת עזרה גם לנערים ואף למבוגרים אשר הולכים לבדם בשעות החשיכה ומעוניינים בליווי.

קבוצות "מי ערה" נפתחו במסגרת מיזם ארצי שהחל לפעול בהרצליה וכעת מגיע גם לחולון. מי שעומדת מאחורי הקמת הקבוצה בחולון היא תושבת העיר, ליאת כהן לייבל, שמספרת כי כי לא מעט נערות וצעירות מוטרדות בלילה, ולאחרונה התרבו תלונות מצד נערות על מטריד סידרתי הפועל ברחובות העיר בשעות הלילה, ולעיתים אף נוגע בהן. כעת לאחר פרסום פרשת החשדות לאונס בת ה-16 באילת, הוחלט לזרז את הקמת הקבוצה.

"לי אין בנות, יש לי רק בנים והדבר הזה כואב להם. יש להם ידידות וחברות שהם דואגים להן. אנחנו נלווה את הבנות הביתה, אני אצא עם החברות שלי אם יש צורך", מוסיפה כהן לייבל.

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ לחצו כאן.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר