צו סגירה לפעוטון שבו על פי החשד בוצעה התעללות בילדים

גם הערב מתוכננת הפגנת הורים בדרישה להחמיר את הענישה. עורך דינה של בעלת הגן: "זה מוקדם מדי. היו צריכים להמתין לתוצאות החקירה"

פורסם בתאריך: 26.8.20 19:05

משרד העבודה והרווחה הוציא היום (רביעי) צו סגירה לפעוטון שבו על פי החשד בוצעה התעללות בפעוטות.

צו הסגירה, שהוציא משרד העבודה והרווחה, תקף ל-90 יום. העתקים של הצו נתלו על שער וגדר גן הילדים. כמו כן, נתלו על ידי הורים גם מודעות עם הזמנה להפגנה שתתקיים הערב בשעה 20:00. זאת, בנוסף להפגנות המתקיימות מדי ערב מתחת לבתים של נשות הצוות, שנשלחו מעצר בית בתנאים מגבילים.



לפני שבוע נעצרו חמש הסייעות והגננת בעקבות פרסום סרטונים ובהם תיעוד מעשי אלימות כלפי הילדים, לכאורה. ביום שני שחרר בית המשפט את החשודות למעצר בית. ההורים זועמים על החלטת בית המשפט והערב הם מתכוונים להפגין בכניסה למרכז המסחרי "דר גת", שבה צפויים להשתתף הורים ותושבים רבים מרחבי העיר.

גל לוי, אם לילד בפעוטון, ואחת ממובילות המאבק, מסרה: "אנחנו מברכים על ההחלטה להוציא צו סגירה למקום, זה צעד קטן בדרך למטרה. אבל אנחנו מצפים מהמשטרה והמפרקליטות להגיש כתב אישום חמור לקראת סיום מעצר הבית של החשודות. יש לצורך כך בהוצאת הענישה למען מיגור מכת המדינה שנעשתה פה".

עו"ד ששי גז המייצג את בעלת הגן מסר בתגובה: "אני חושב שזה מוקדם מדי. היו צריכים להמתין לתוצאות החקירה. בעלת הגן אפילו לא קיבלה את ההודעה על זה. בינתיים בעלת גן הילדים משוחררת. אני שמח על כך שבית המשפט שחרר אותה. אני מאמין שהיא לא ידעה מה עשו הסייעות. היא הופתעה ממה שקרה ולא הייתה מרשה שדברים כאלה יקרו בגן שלה".



תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. רחלי מנהלת ביד רמה משפחתון 32 שנים

    היית אמורה לפקח ולדעת מה קורה בגן שלך ….גברת

  2. מרכזית

    לא ידעה ????????,???
    חוצפה אפילו. ליצג שקר שכזה מי אם לא היא שתדע יש מצלמות אפשר גם לומר שהגן לא בבעלותה זו גם אפשאות לא ????????

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר