טרגדיה בחולון: בן 36 נפטר במפתיע מדום לב ברכבו

אוהד מכבי תל אביב שלא הפסיק לדאוג לאחרים: רבים מחולון נפרדו בכאב מאורן מנשה

פורסם בתאריך: 1.9.20 11:08

רבים בחולון כואבים ואבלים על מותו של אורן מנשה, בן 36 שלקה בליבו בזמן שהחנה את רכבו. אורן שנפטר בסוף השבוע, הובא למנוחות ביום ראשון בבית העלמין בחולון. עם מותו רבים בעיר הוכו בהלם וכאב.



אחותו של מנשה, מיטל, מספרת כי אורן היה אדם אהוב על רבים בעיר, בשל העשייה והעזרה שהגיש לאנשים רבים. "הוא עבד בחברת נסיעות, והיה אהוב על הבריות. אורן עזר  לחברים שלו למצוא עבודה", סיפרה מיטל, "הבוס שלו סיפר שהוא היה עובד מצטיין. הוא היה בן משפחה וחבר טוב, מוקף חברים כל הזמן".

מותו של אורן היה מפתיע. ביום חמישי האחרון, בעת שהחנה את רכבו. הוא הספיק לצאת מהרכב ואז התמוטט. לרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו. "זה קרה בלי שום סימנים מוקדמים", מספרת האחות, "ראינו אותו באותו היום והוא גם קבע תוכניות להמשך. הוא היה מוקף במלא חברים וידידות, עוד לא הספיק להתחתן ולהביא ילדים. רבים יזכרו אותו".

אורן גדל בחולון ולמד בתיכון אורט. כבן להורים גרושים לקח על עצמו את ניהול הבית ועזר למשפחה ולחברים. "הוא תרם הרבה. אנשים אמרו בלוויה שהוא תרם למשפחות שכולות, לאלמנות וליתומים. אורן אהב מאוד בעליי חיים", נזכרת מיטל.

בנוסף, עזר אורן לחבריו במציאת זוגיות ופעל לשדך מספר זוגות. "בזכותו התחתנו ארבעה זוגות", מספרת האחות.

חברו הקרוב, אלירן פילוסוף מוסיף בכאב: "הוא מאוד אהב את מכבי תל אביב. הוא דאג לנו. הוא היה בן אדם היה בחור צנוע וטוב. היה דואג לאנשים".

 

 



תגובות

5 תגובות
  1. עדי

    יהי זכרך ברוך יקר שלי, אתגעגע אליך גם אם לאחרונה לא היינו בקשר…

  2. מיכל

    מצער מאןד לשמוע. תנוחמו מהשמיים. רבותי לצערי זה לא המקרה הראשון שבו אני שומעת על בנים להורים גרושים שהלכו לעולמת בדמי ימיהם וללא משפחה וילדים.

  3. אופיר

    בפעמים הספורות שנפגשנו תמיד היית מסמר הערב וידעת להרים את כולם, כמה שמחת חיים, מאוד עצוב, קשה לעכל.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר