צילום: lunopark / shutterstock.com

תושב חולון נעצר בעקבות פוסט: "צריך לפגוע בשוטרים. הם מצביעי ליכוד עם רגשי נחיתות"

בתום החקירה הוא שוחרר בערבות והביע חרטה בפוסט נוסף שפרסם

פורסם בתאריך: 30.8.20 13:23

תושב חולון, בן 35, נעצר בסוף השבוע האחרון ונלקח לחקירה בחשד לפרסום הודעה ברשת החברתית לפיה יש לצאת ולפגוע בשוטרים. "צריך לפגוע בשוטרים", כך כתב בפוסט, "במג"בניקים, ביס"מניקים, הם מתנגים כך כי גם הם מצביעי ליכוד עם רגשי נחיתות ותסכול. הגיע הזמן שירגישו כמו שוטרים באמריקה". החשוד הודה במעשה והביע חרטה.



אתמול (מוצאי שבת) היה השבוע העשירי ברציפות שבו התקיימו הפגנות מול מעון ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בשכונת בלפור שבירושלים ומול ביתו בקיסריה. אל ההפגנה המרכזית בבלפור הגיעו על פי ההערכות יותר מ-15 אלף איש.

ההפגנות הללו לוו בתמונות קשות של עימותים בין המפגינים לבין כוחות המשטרה שנפרסו במקום. זאת כאשר ניסו השוטרים לפנות את המפגינים החל משעה 23:00.

גם הרשתות החברתיות גועשות לאורך התקופה האחרונה, כאשר בין אלפי הפוסטים שנכתבים בנושא, ישנם גם כאלה הקוראים להחריף את המחאה, לצד כאלה שיוצאים נגד המשטרה וטוענים לאלימות מצד השוטרים כלפי המפגינים. את אחד הפוסטים האלו כתב תושב חולון לפני מספר שבועות שקרא לציבור לפגוע בשוטרים.

הפוסט הקורא לפגוע בשוטרים (צילום מסך)

לאחר חשיפת הפוסט, פתחה המשטרה בבדיקת המקרה ובסוף השבוע האחרון עצרה את החשוד בביצוע המעשה. החשוד הודה והביע חרטה. בתום חקירתו, הוא שוחרר בערבות.

הפוסט בו התושב מתחרט על מעשיו (צילום מסך)

"לאחרונה אנו עדים לפרסומים שמופצים ברשתות החברתיות השונות אשר קוראים לציבור האזרחים לפגוע בשוטרים וזאת על רקע מילוי תפקידם", נמסר בלשון ההודעה של משטרת ישראל, "השוטרים ימשיכו לפעול למען הציבור, במקצועיות ובהתאם לחוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עדינה

    לא צריך לפגוע בהם חלילה! אבל יש צדק בדבריו ששוטרים ביביסטים מרימים ידים על חפים מפשע. מכוון שאין דין ולא דיין בישראל הבנתי שגוואטה שעמד לידי והיכה אדם מתועד בפלאפון שלי . פה זה חורבן הבית שהרודן עשה .תתעוררו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר