הורי הפעוטון נפגשו עם בני גנץ ואיציק שמולי בחולון: "דורשים מצלמות אונליין"

שר הביטחון ושר העבודה והרווחה נפגשו עם ההורים ושוחחו על הפיקוח והחמרת הענישה

פורסם בתאריך: 31.8.20 18:52

לפני זמן קצר (שני, 18:30) הסתיימה פגישתם של השרים בני גנץ ואיציק שמולי, עם הורי הילדים מהפעוטון בחולון העומד במרכז פשרה חמושה של חשד להתעללות בילדים. במסגרת הפרשה חשודות שש נשות צוות, בהן מנהלת הגן בהתעללות.

ל"השקמה חולון" נודע כי במהלך הפגישה העלו ההורים את טענותיהם בנוגע לפיקוח על במסגרות החינוך והענישה, וסוכם בין הצדדים להיפגש שוב בעוד כשבוע וחצי.



במהלך הפגישה אמרו ההורים לשר הביטחון גנץ ולשר העבודה והרווחה שמולי כי הם דורשים לקיים שינוי מיידי בחוק המצלמות – כך שניתן יהיה לצפות במתרחש בתוך גן הילדים באופן ישיר וללא אישור מהמשטרה. כמו כן, דורשים ההורים כי יתקיים מנגנון פיקוח על הנעשה בתוך גני הילדים.

"אמרנו להם שאי אפשר לחכות לממשלה חדשה שאולי תורכב בעוד שלושה חודשים. הדברים האלה צרכים להיעשות כאן ועכשיו", אמרה גל לוי, אם לילד בפעוטון. "הרגשנו שהם יתנו לנו גיבוי, הרגשנו שהשר שמולי בתוך הדבר הזה. אנחנו מאמינים שהוא ימשיך לפעול בהמשך. קיבלנו הבטחה שכל שבוע נתעדכן איפה הדברים עומדים".

לוי הוסיפה כי "ציינו שצריכה להיות החמרת ענישה. בסופו של דבר לא יכול להיות שבחיים שלנו, נצטרך להתמודד עם שיקום הילדים שלנו, זה הולך איתם לכל החיים, בזמן שנשות הצוות של הגן יסיימו את הסאגה הזו אחרי כמה חודשים".



תגובות

3 תגובות
  1. אתיפז

    הישג מרשים !!!!
    השרים הגיעו יפה.
    הורים לא לוותר אם אפשר שרק הורה אחד יעבוד.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר