אין מעבר חצייה גם ברחוב אלופי צה"ל

זהירות, ילדים בדרך: מעברי חצייה דהויים ומחוקים בסמוך לבתי ספר

עיריית חולון: "כמדי שנה בוצעה צביעת כל מעברי החצייה שבסמיכות למוסדות חינוך במהלך עשרת הימים האחרונים של חודש אוגוסט". אלא שהתמונות ותשובה שקיבל תושב העיר - מוכיחות אחרת

פורסם בתאריך: 2.9.20 16:07

שנת הלימודים החלה אתמול, כאשר חלק ממעברי החצייה בעיר חולון, בהם אלה שממוקמים בסמוך לבתי הספר, לא נצבעו. תושב העיר צילם הבוקר (רביעי) מעברי חצייה ברחובות משה שרת ואלופי צה"ל, כאשר מהתמונות ניתן לראות בבירור שסימון מעברי החצייה מחוק כמעט לחלוטין. לא רחוק ממעברי החצייה שצולמו ממוקמים מספר בתי הספר ניב, חטיבת זלמן ארן ותיכון קריית שרת.



מעבר חצייה מחוק לחלוטין ברחוב משה שרת

תושב חולון פנה לעירייה בנושא עוד לפני פתיחת שנת הלימודים. תגובת העירייה אשר נשלחה בדואר האלקטרוני, לא הרגיעה אותו. "נושא צביעת מעברי החציה ודהיית הצבע הינה 'רעה חולה' בכלל הרשויות המקומיות", השיבו בעירייה לפנייה, והסבירו כי "מדיניות העירייה הנה ביצוע צביעה ברמה דו שנתית, לאחר החורף ולפני החורף וצביעה ייעודית בסביבת מוסדות חינוך לפני תחילת שנת הלימודים".

בשיחה עם "השקמה חולון" טוען אותו תושב: "בעירייה הבטיחו לחדש את סימון מעברי החצייה לפני שנת הלימודים. אז לא היה גשם וגם לא הייתה שביתה של עובדי הקבלן, אז למה ילד שיוצא מהבית שלו לבית הספר לא יכול עבור במעברי חצייה? אני לא מבין את הזלזול הזה. אפשר היה לדאוג לזה לפני פתיחת שנת הלימודים".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "כמדי שנה בוצעה צביעת כל מעברי החצייה שבסמיכות למוסדות חינוך במהלך עשרת הימים האחרונים של חודש אוגוסט. מיקומי המעברים שנצבעו תואמו עם מחלקת בטיחות בדרכים שבאגף התנועה העירוני, ובהם גם המעברים שברחוב אלופי צה"ל ומשה שרת".

 



תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא להאמין!! את הארנונה העירייה יודעת לקחת בזמן!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר