בת אל בן דוד ועדי לאון במבצע החלוקה שערכו בפסח

אחרי שדאגו ל-100 משפחות בפסח, בת אל בן דוד ועדי לאון מסתערים על ראש השנה

יו"ר ועד הנהגת ההורים ומוזיקאי מחולון החליטו שגם בחג הזה הם לא משאירים אף משפחה רעבה

פורסם בתאריך: 2.9.20 18:56

יו"ר הנהגת ההורים העירונית בחולון, בת אל בן דוד והמוזיקאי עדי לאון, החלו במבצע איסוף תרומות לסלי מזון לקראת ראש השנה וחגי תשרי. בן דוד לאון מצפים לאסוף לא פחות מ-100 חבילות מזון לנזקקים, כפי שחילקו לפני כחצי שנה, בחג הפסח.

לפני כחצי שנה, עם תחילת משבר הקורונה והתפרצות הנגיף בישראל, יצאו בן דוד ולאון למבצע לגיוס תרומות לצורך חלוקת סלי מזון לנזקקים. מאז החריף המשבר הכלכלי, כאשר פעילים רבים מדווחים באחרונה על עלייה במספר הפונים לעומת ירידה במספר התורמים. "אנחנו יודעים שיש קושי רב ומצוקה גדולה, בעיקר בימים אלה", אומרת בן דוד שלאורך כל השנה פעילה חברתית ומסייעת לנזקקים. "אבל אין לנו ספק שגם השנה נצליח לעזור למשפחות לחגוג את החג. גם בעיצומו של הגל הראשון, למרות הקושי והסגר וחוסר הוודאות, רבים מתושבי העיר פתחו את ליבם ועזרו לנו אנחנו מאמינים שגם השנה ננצח. כוחנו באחדותנו ובדרך הנכונה שבה אנחנו הולכים".



בן דוד, נשואה ואם לשלושה, היא תושבת חולון שנולדה וגדלה בשכונת ג'סי כהן. במקצועה היא מטפלת NLP מאסטר ומשמשת כיו"ר הנהגת ההורים בחולון. "האני מאמין שלי היה תמיד לשים את הצרכים של הקהילה והעבודה בשטח לפני הכל, ולא לשכוח מהיכן הגעתי", היא אומרת.

היא התחילה בחלוקת סלי המזון למשפחות לפני כתשע שנים באופן עצמאי, בעזרת חברים ומשפחה, כדי לטפל בצרכים של משפחות תושבים שהכירה. לטענתה, היא לא הייתה יכולה לעמוד בצד אל מול המצב ולא להושיט יד לעזרה. במשך השנים פעילותה התרחבה וכללה עריכת הפנינגים לצורך גיוס תרומות לחולים ונזקקים, עבודה שוטפת מול יועצות בתי ספר, מינהל הרווחה בעיר וגורמים שונים.

לאון, ידידה הקרוב של בן דוד, הצטרף למבצע גיוס החלוקה בראש השנה. לאון, תושב חולון, המשמש כמנהלו המוזיקלי של אייל גולן, שופט ומנטור בתוכניות ריאליטי, מנחה התוכנית "24 בצהריים" בערוץ 24 ויוצא האח הגדול VIP.

לאון הצטרף לבן דוד לפני כחצי שנה לקראת פסח לצורך גיוס מצרכי מזון. תחילה הצהירו השניים שיאספו 50 סלים, אך המבצע התרחב ובסופו של דבר הם הצליחו לסייע ל-100 משפחות לחגוג את החג.

בן דוד ולאון ישמחו לכל סיוע ולתרומות. המעוניינים לתרום מוזמנים לפנות לבן דוד בטלפון או בוואטסאפ 054-7507500 וכן בפרופיל הפייסבוק בתאל בן דוד. כמו כן, ניתן לפנות ללילך דניאל בטלפון 054-9003817 או ליעל טואיאן בטלפון 052-2469751.

בנוסף, תושבי חולון, בת ים וראשון לציון שמחפשים לסייע או להסתייע יכולים לפנות למערכת "השקמה" במייל [email protected] או לקבוצות המתנדבים הרלוונטיות של "השקמה":

קבוצת חולון

קבוצת בת ים

קבוצת ראשון לציון

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר