אסון: נהרג תושב חולון שנפל ממנוף בנמל אשדוד

ההרוג, בן 48, עבד בחברה שעוסקת בפירוק מנופים ישנים. לכוחות ההצלה שהגיעו למקום התאונה לא נותר אלא לקבוע את מותו של העובד

פורסם בתאריך: 4.9.20 19:31

טרגדיה: תושב חולון, בן 48, נהרג בתאונת עבודה בנמל אשדוד. זאת, לאחר שעסק בפירוק מנוף ישן שיצא משימוש. לפי הערכות כבל של המנוף השתחרר מסיבה שעדיין אינה ברורה, ופגע בו פגיעה אנושה. העובד נפל מגובה של כשלושה מטרים ונהרג.

ההרוג עבד בחברה שעוסקת בפירוק מנופים ישנים בנמל שמיועדים לגריטה בתוך מתחם נפרד.

כוחות ההצלה הגיעו למקום לאחר התאונה אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. פאראמדיק מד"א מתן כהן שהגיע למקום התאונה, סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לאתר העבודה, סמוך למנוף ראינו גבר כבן 48 שוכב מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מחברת נמל אשדוד נמסר: "עובד קבלן נפל אל מותו במהלך עבודתו בנמל. מנכ"ל הנמל הורה על הפסקה מיידית של העבודה באזור המגודר שנמסר לעבודת הקבלן והורה על בדיקה מקיפה של האירוע. המקרה דווח למשטרה והיא חוקרת אותו. נמל אשדוד משתתף בצערה העמוק של המשפחה".



חזי שורצמן מפקח עבודה ראשי במשרד העבודה, מסר בעקבות המקרה: "אנו רואים בחומרה רבה אירוע זה. לא תותר עבודה בגובה בנמל עד שהנהלת הנמל תציג לנו תוכנית בטיחות מפורטת". עוד הוסיף שורצמן כי המתקן ייסגר לעבודה.

מנהלת הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה, ד"ר הדס תגרי, הוסיפה: "זוהי תאונת העבודה הקטלנית השלישית בנמל אשדוד בתוך פרק זמן של שנה, וזאת בנוסף לאירועי בטיחות חמורים. לאחר התאונה בה נהרג דוד טטראושוילי ז"ל בפברואר אשתקד פנתה הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה, למנהל הבטיחות התעסוקתית בדרישה לקיים פעולות פיקוח הדוקות על הנמל, אולם למרבה הצער נראה שלקחי התאונות הקודמות לא נלמדו".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר