לקראת ההגבלות בחגים: בית הכנסת הגדול בחולון מכשיר חזנים

ביוזמת בית חב"ד ובית הכנסת הגדול יתקיים קורס לתקיעה בשופר וקורס חזנים מזורז

פורסם בתאריך: 7.9.20 18:21

בעקבות הנחיות משרד הבריאות וההגבלות על התקהלויות, החלו לקום יוזמות רבות של "מנייני חצרות", קיום מניין בחצר הבניין או הבית. המניינים מאופיינים בכמות מתפללים מצומצמת ומוגדרת מראש. לקראת חגי תשרי, כאשר עוד לא ברור האם יוטל בהם סגר, יקיים בית הכנסת הגדול של חולון, הכשרה לחזנים ובעלי תפילה לקראת הימים הנוראים והחגים.



ריבוי המניינים הספונטניים הגבירו את הצורך בחזנים ובעלי תפילה. במקומות רבים נאלצו לאלתר חזנים ללא נסיון וידע קודם. במסגרת ההכשרה, יקבלו המשתתפים טיפים מקצועיים ומעשיים לשימוש נכון במיתרי הקול, להפיק את המיטב במשך כל שעות התפילה ללא מאמץ וכיצד להשמיע את התפילה בשטח פתוח.

את ההכשרה יעביר היום (שני), מנהל בית הספר לפיתוח קול בירושלים, אוהד עוזרי, בשעה 20:30 בבית הכנסת הגדול של חולון שברחוב הרב קוק 5.

כמו כן, על פי התחזיות, רבים מהמתפללים יאלצו להעביר את ראש השנה בבידוד, וזאת בנוסף למבוגרים הנמצאים בקבוצת סיכון כך שרבים נערכים לקיים את התפילות של ראש השנה בבית. לשם כך, ביוזמת בית חב"ד ובית הכנסת הגדול בחולון יתקיים קורס מזורז לתקיעה בשופר.

קורס ההכשרה נועד ליצור מעגל רחב של מתנדבים בכל רחבי העיר, אשר יבקרו בראש השנה בבתים ויזכו את הרבים בתקיעת השופר. הקורס כולל שלושה מפגשים, והוא יועבר על ידי הרב דוד ביטון החל מיום שלישי הקרוב (8.9) בשעה 20:30 בבית הכנסת הגדול.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר