איך מתייעלים בעבודה? אלה ההצעות של עובדי עיריית חולון

מתוך 65 רעיונות שהציעו עובדי העירייה להתייעלות נבחרו ארבעה הרעיונות החדשניים ביותר שיזכו למימוש כפיילוט

פורסם בתאריך: 10.9.20 16:55

עיריית חולון הכריזה היום כי היא מוציאה למימוש כפיילוט, ארבע הצעות חדשניות לייעול שהעלו עובדי העירייה. זאת במסגרת הפרוייקט העירוני "מובילים חדשנות" אשר הובילה מנהלת האגף לאיכות ולתהליכי עבודה, זויה עזגד. ההצעות שנבחרו, יזכו גם לקבלת מימון לשם יישומן ויסייעו לייעל את השירות שאותו מעניקה העירייה לתושבי העיר.



הפרויקט העירוני "מובילים חדשנות", החל בהגדרת אתגרי החדשנות של העירייה. מתוך למעלה מ-40 אתגרים שהוצעו, בחר ראש העירייה, מוטי ששון את ששת אתגרי החדשנות של העירייה לשנים הקרובות. בשלב השני בוצע מיזם "שגרירי חדשנות – חושבים ועושים אחרת", שבמסגרתו רכשו המשתתפים כלים ושיטות, תוך התמקדות באתגרי החדשנות. בשלב השלישי הוזמנו העובדים להגיש רעיונות חדשניים לפתרון בעיות, בהתבסס על ששת אתגרי החדשנות שנבחרו. מתוך 65 הרעיונות, בחרה ועדת שיפוט, בראשות ראש העירייה, את ארבעת הרעיונות החדשניים ביותר, שיזכו למימוש כפיילוט ולמימון בקרוב.

בין ההצעות הזוכות הייתה ההצעה לפתרון בעיית הבדידות בקרב בני הגיל השלישי ובקרב בני נוער. הפתרון שהוצע הוא יצירת קשר רב דורי באמצעות מעורבות חברתית בבתי הספר ופרויקטים דוגמת "ספר עד הבית", מציאת תחביב משותף ועוד. את ההצעה העלו טובה מסילתי, דנית אליאסי, רימה פירוצקי, ויקי לוי ומורן פטרנק.

הצעה נוספת של פטי קרפ ושלומית דרזדי נועדה לפתור את בעית הקושי הפיזי של תושבים מאוכלוסיות שונות להגיע למשרדי העירייה. הפתרון שהוצע הוא הנגשת שירותי העירייה באמצעות ניידת שירות עירונית עד הבית או במרכזים הקהילתיים בשכונות.

ד"ר ישראל אפל הציע דרך לפתור את הבעיה שלא ניתן לפנות לשירות הפסיכולוגי החינוכי (שפ"ח) באופן עצמאי, אלא רק דרך מסגרות החינוך. הפתרון שהוא הוא שינוי בתפיסת ההפעלה של שפ"ח והקמת פלטפורמה אינטרנטית און-ליין לפניות ישירות לשם מתן שירות פסיכולוגי ראשוני.

משה ג'רבי – הציע לפתור את המחסור באמצעי דיגיטלי יעיל יותר לניהול נושא הפסולת העירונית ולבקרה עליו. הוא הציע כפתרוןף הפיכת כלי אצירת אשפה לכלים "חכמים" שמכילים תיעוד של כל פינוי ופינוי.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר