קורונה
צילום: Robert Kneschke / shutterstock.com

נתונים מדאיגים: יותר מ-800 חולי קורונה פעילים בחולון

האם חולון תהפוך לעיר אדומה? בשבוע האחרון נוספו בעיר יותר מ-540 נדבקים בקורונה

פורסם בתאריך: 15.9.20 16:43

נמשכת העלייה בתחלואת הקורונה: משרד הבריאות עדכן לפני זמן קצר כי ביממה האחרונה אובחנו 4,973 חולי קורונה חדשים. מדובר בשיא חדש מאז פרוץ המגיפה בישראל, כאשר 225 חולים במצב בינוני, 533 במצב קשה. מספר החולים הפעילים בישראל הגיע ל-40,689.



גם בחולון, המוגדרת כעיר צהובה עם ציון 5.71, נמשכת מגמת העלייה במספר החולים: הבוקר דיווח משרד הבריאות כי בעיר יש 819 חולי קורונה פעילים. מדובר בעלייה של יותר ממאה חולים ביומיים האחרונים, כאשר ביום ראשון עמד מספר החולים הפעילים בעיר על 627. עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי בשבוע האחרון נוספו בחולון 545 חולים חדשים מתוך 4,537 בדיקות שבוצעו. שיעור החולים לכל 10,000 תושבים עלה ל-44, כאשר ביום ראשון עמד הנתון על 34 חולים על כל 10,000 תושבים.

כדי להיאבק בהתפשטות הנגיף, היום (שלישי) נפתחו מספר תחנות בדיקת קורונה לתושבי חולון, זאת ללא צורך בהפניה מרופא, קביעת תור או שהייה בבידוד. בשעה 14:00 נפתח מתחם "דרייב אין" בחניון קריית הספורט בעיר זכה להיענות שיא. דבר שגרם לעומסי תונעה כבדים. 

מגמת ההדבקה במערכת החינוך נמשכת גם היא. הבוקר דווח כי ילדים משני גנים חלו בקורונה. אתמול בערב נמצאה תלמידת כיתה י' מאומתת לנגיף בנוסף לתלמיד כיתה ז' שנמצא גם הוא חיובי לקורונה. התלמידים והמורים שבאו עם השניים במגע נשלחו לבידוד. ביום שישי הקרוב בשעה 14:00 יחל להיכנס לתוקף הסגר על המדינה שצפוי להימשך כשלושה שבועות, אלא אם יוחלט להאריכו.

אתמול יצא ראש עיריית חולון, מוטי ששון, בקריאה להקפיד על ההנחיות: "התחלואה עולה בקצב מהיר וחולון צועדת בדרכה להיות עיר אדומה. חשוב שכמה שיותר תושבים ייבדקו גם אם אין להם תסמינים כדי שנוכל לעצור את שרשרת ההדבקה בעיר".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר