מרגש: זוכרים את בניה רובל ז"ל בחבילות במזון לנזקקים I צפו:

אל חבילות המזון, אותן ארזו גם שוטרים ומשפחת בוזגלו, צורף כרטיס לזכרו של רובל ז"ל שיעבור בשרשרת המעשים הטובים

פורסם בתאריך: 16.9.20 16:14

עשרות מתנדבים ושוטרי מרחב איילון הגיעו למתחם ברחוב הפלד בחולון כדי לארוז וסייע בחלוקת סלי מזון לנזקקים לקראת ראש השנה. אליהם הצטרפו מתנדבים מהעיר, בהם גם ילדים.

בין המארגנים של ערב החלוקה המרגש הוא השוטר הקהילתי, סהר בצ'י, חוה בן משה, עדה רובל, אמו של החייל בניה ז"ל וחבר מועצת העיר חולון, מיקאל בוזגלו.



ערב החלוקה התרחש במסגרת החלוקות השבועיות שמתבצעות על ידי חוה בן משה וחבריה לכחמישים משפחות. בן משה ביחד עם חבריה מתארגנים פעמיים בשנה, בראש השנה ובפסח, ודואגים ליותר מ-200 סלי מזון.

בנוסף, הפעם הוכנס  בכל קרטון "כרטיס בניה" – לזכרו של סמ"ר בניה רובל, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, תושב חולון, שנפל בהיתקלות עם מחבלים במבצע "צוק איתן". על גבי הכרטיס תמונות שונות של בניה מתקופות שונות בידיו. מהות הכרטיס לאחר מעשה טוב שיעשה נושא הכרטיס, ימסור אותו למקבל העזרה, על מנת שהמקבל יעשה אף הוא מעשה טוב עבור הזולת ויעביר את הכרטיס הלאה וכך יישמר זכרו של רובל בשרשת המעשים הטובים.

כמו כן, הצטרפו לסייע גם חני בוזגלו ויעקב בוזגלו, הוריו של אסי בוזגלו שחקן הכדורגל לשעבר וזוכה הישרדות VIP.

חוה בן משה מסרה ל"השקמה חולון": "אני בסיפוק אדיר ושמחה שאי אפשר לתאר, אני מודה לבורא עולם על הזכות לשמח ולהיות פעילה למען האחר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר