צילום: Yulia Gust / shutterstock.com

מסכמים את השנה: "הנתינה משמעותית במיוחד בתקופה קשה זו"

אודליה צריקר, ליאורה פור וחוה בן משה נפרדות משנת תש"ף

פורסם בתאריך: 18.9.20 09:47

לקראת בואה של השנה החדשה, "השקמה חולון" עם סיכום השנה שהייתה תחת משבר הקורונה. כתבה שנייה בסדרה.



יו"ר ועדת החינוך המיוחד, אודליה צריקר: "זו הייתה שנה משפחתית"

זו הייתה שנה מאתגרת. מצד אחד, שנה קשה ביותר. מצד שני, הייתה שנה משפחתית בה ישבנו יחד והבטנו בעיניים. והרי שבכל דבר מאתגר יש את הטוב.

קשה לכמת את השנה לאירוע אחד בלבד, אך בהחלט האירוע המשמעותי ביותר היה כניסתו של בני לבידוד. אחד הרגעים הקשים ביותר. הרגע השני הקשה ביותר זה כשחתול הבית שלנו ניסים נפטר.

משבר הקורונה לימד אותי לקחת הכל באופן רגוע. לדעת שעברנו את פרעה ונעבור גם את זה. בהחלט משבר שיש בתוכו למידה מעצימה ומאתגרת כל פעם מחדש.

אני מאחלת שנדע לחמול, להבין ולנשום לפני שעונים. והכי חשוב: להלחם למען ילדינו. אנחנו אלו שיודעים הטוב עבורם וקולנו תמיד חייב להישמע."

חוה בן משה, פעילה חברתית: "הלוואי שכל משפחות ישראל יהיו תמיד שבעות"

זו הייתה שנה לא פשוטה לכולנו אבל מלאה בהמון דברים שלמדנו.  למדתי שצריך להעריך את הכל כי שום דבר לא מובן מאליו.

האירוע המשמעותי ביותר השנה הוא כמובן הנתינה הענקית למשפחות יקרות בחולון. זה משמעותי במיוחד בתקופה קשה זו שהיא קשה להמון אנשים.

למדתי מהקורונה לפזר כמה שיותר אהבת חינם. לכבד ולא לשפוט. להעריך ולהודות על הכל, כי שום דבר לא מובן מאליו.

לשנה החדשה אני מאחלת שתהיה לכולנו שנה מבורכת, מלאה בכל הטוב שבעולם ומלאה באהבת חינם. שתמיד נהיה בצד הנותן והמכבד והלוואי שכל משפחות ישראל יהיו תמיד שבעות שמחות ומרוצות.

 

ליאורה פור, מייסדת "המשמר החברתי" בחולון: "השנה תיזכר כשנת היופי הפנימי שבאדם"

זו הייתה שנה גדושה באירועים ופעילויות חברתיות. ברמה האישית הפכתי לסבתא לנכד חמישי והבן שלי התחתן, ברמה החברתית נחשפתי להמון קשישים ומשפחות קשות יום שנזקקו בעת הקורונה לאוכל. זה היה לא קל, אבל נעזרנו אחד בשני ולא השארנו אף פה רעב. כל מי שפנה זכה. נחשפנו גם לנוער מדהים שנרתם לסייע ולעזור בחלוקת מזון ובארגון וחלוקה של עוגות לקשישים ולניצולי שואה. לאחרונה נחשפנו למקרי התעללות בגני ילדים וחייבים שנושא זה לא יירד מסדר היום ולחוקק חוקים ותקנות עבור הילדים בגני הילדים והצוות שעובד בגן עם ילדים.

השנה תיזכר עבורי כשנת היופי הפנימי שבאדם. כמה אנשים טובים ואיכפתיים יש לנו בעיר חולון. היא גם תיזכר כשנה שבה היה סגר ויציאה לחופשה כפויה מהעבודה בתחילתה של המגפה. למדתי ממשבר הקורונה כמה חשוב המשפט: 'אדם צריך לעשות כל יום משהו אחד טוב בשביל עצמו ואחד בשביל הזולת'. לשנה הבאה אני מאחלת שתהיה שנת בריאות, פרנסה טובה ורווחה כלכלית.

ליאורה פור. מייסדת המשמר החברתי חולון

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר