על אף ההשפלות: עידו בן ה-11 לא הסתפר שש שנים כדי לעזור לאחרים

בגיל שש החליט עידו להפסיק להסתפר ולא נשבר למרות הקושי החברתי

פורסם בתאריך: 17.9.20 17:33

לאחר חמש שנים של הקנטות ושיימינג, כינים וקשרים, עידו בן יקר נפרד השבוע מ-30 ס"מ של השיער שהאריך בחמש השנים האחרונות, זאת למען ילדים חולי סרטן.



עידו בן ה-11, תלמיד כיתה ו' בבית הספר אשלים, לקח על עצמו לפני שש שנים משימה: להאריך את שיערו, על מנת שבבוא היום יוכל לתרום אותו לילדים חולי סרטן. אימו ורד, התקשתה לאמין תחילה כי בנה יוכל לעמוד במשימה, אך נתנה לו את ברכתה. "אני לא יודעת איך, אבל הוא שמע בדרך לא דרך הוא על ילדים חולי סרטן ושהם קירחים", מספרת האם ל"השקמה חולון".

לדבריה מרגע שבנה החליט לא להסתפר, היא הופתעה מכך שככל שחלף הזמן הוא היה נחוש יותר לדבוק במטרה. "בהתחלה חשבתי שזה לא יקרה. אחר כך נהיו בשיער קשרים וכנים. לא תיארתי שהוא יהיה עקשן", מוסיפה האם.

לצד ההתמודדות עם תחזוקה וטיפול בשיער ארוך, עידו נאלץ להתמודד עם קושי נוסף: לעג שספג מחביריו לסלפל הלימודים בשל המראה הלא שגרתי שלו. לטענת האם, בגלל שיערו הארוך הילדים כינו אותו בשמות גנאי, ולא פעם הוא היווה מטרה נוחה למעשי בריונות מצד ילדים. "הוא סבל מהשפלות ושמות גנאי. אמרו לו: 'פה זה בנים ולא בנות". היו ילדים שקראו לו דורה ואמרו לו: 'ילדה, ילדה'. במלתחות הקאנטרי צעקו עליו כי חשבו שהוא בת", אומרת האם.

אתמול (רביעי) הגיע עידו אל הספר ונפרד מהשיער שהאריך במשך השנים. כאשר נשאל האם הוא שלם עם כל הדרך שעבר, השבי כי גם כיום הוא היה מוכן לעבור שוב את המסע המפרך ואמר כי "אין דבר העומד בפני הרצון".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ציפי

    ילד מדהים וערכי, כל הכבוד, כן ירדו ילדים שמוכנים להשקיע עבור מטרה ערכית וכל כך חשובה במיוחד עזרה לחולים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר