העכבר אתמול בתוך לובי הבניין

"נכנסתי עם בתי לחדר המדרגות והחולדה קפצה עלינו"

עיריית חולון: "לאחר בדיקת המדביר העירוני במקום, התגלו מפגעים שקיימים בתוך שטח הבניין הפרטי"

פורסם בתאריך: 22.9.20 13:43

תושבת חולון המתגוררת ברחוב בן ציון ישראלי בשכונת נאות רחל, הותקפה אתמול (שני) על ידי חולדה כאשר שהתה יחד עם בתה הפעוטה בחדר המדרגות של הבניין. "נכנסתי לחדר המדרגות יחד עם התינוקת ופתאום ראיתי חולדה ענקית שרצה אליי", נזכרת הדיירת. לטענתה, השכנים התלוננו לאחרונה על התרבות חולדות באזור, ככל הנראה כתוצאה מפסולת שלא נאספת בשטחים הציבוריים של הרחוב.



"זאת הייתה חווייה מלחיצה מאוד. מעולם לא ראיתי כאן עכבר קודם", מספרת הדיירת על רגעי הדרמה, "החולדה קפצה עליי ופתאום החתולים של הבניין פשוט התנפלו עליו. הם למעשה 'הצילו אותי'. למרבה המזל, הבת שלי ישנה ולא הרגישה בזה, אבל זה עדיין מדאיג".

העכבר אתמול בתוך לובי הבניין

החולדה אתמול בתוך לובי הבניין

לאחר מכן, נוצרה בהלה בחדר המדרגות גם מצד שכנים נוספים שהגיעו למקום והבחינו במתרחש והם הצליחו ללכוד את החולדה.

היום מספרת הדיירת כי קיימת בהלה בבניין וסביבתו מחשש שאירועים דומים עלולים לקרות שוב בימים הקרובים מכיוון שלטענתה, קיימת מושבה של חולדות בסביבת הבניין. "יש כאן ערימה של אשפה בכניסה לבניין שנערמה. לדעתנו זה המקור לכל החולדות. אף אחד לא מטפל בזה ואנחנו לא יודעים מה לעשות".

 

לא מדובר במקרה הראשון שבו דיירים בבנייני מגורים בעיר מדווחים על הימצאותן של חולדות בתוכם. במהלך השנה האחרונה סיקרנו כאן ב"השקמה חולון" בהרחבה מספר אירועים כאלה. בכל המקרים היה מדובר בבניינים ישנים.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "לאחר בדיקת המדביר העירוני במקום, התגלו מפגעים שקיימים בתוך שטח הבניין הפרטי המגודר – באזור החניה והגינה. נראו שני פתחי ביוב לא מטופלים וזוהו בקרבתם מנהרות וחפירות של חולדות. יודגש, כי רק לפני כחודשיים סיימה העירייה עבודות תשתית עירוניות נרחבות בשטחים הציבוריים שבאזור זה ולא זוהו בהם מפגעים. חשוב שבעלי הדירות בבניין יטפלו בדחיפות במפגעים שבשטחם הפרטי למניעת הגעת חולדות בעתיד".

בעירייה ביקשו לצרף תמונה הממחישה את הטענות:

 

תגובות

5 תגובות
  1. יוכי

    אני נאלצתי לעזוב דירה בשכירות במרכז חולון לאחר שחולדות חפרו מתחת לבלטות, יצאו אל הבית. לאחר כמה ימים שמענו דוב רעש של כירסום. התברר שחולדה כירסמה את המשקוף בחדר האמבטיה, עשתה חור וניסתה לצאת. אנחנו עזבנו את הדירה לפניה….

  2. אילן

    תאספו כסף ויאללה שפצו את החניה
    תעשו אבנים משתלבות ואין יותר חולדות

  3. חווה

    כל חולון מלאה חולדות אני לא יודעת למה לא מטפלים בזה.במיוחד באיזור כיכר סטרומה ראש ערית חולון אולי אתה לא מודע לזה ומתעסק בדברים אחרים הגיע זמן שתתעורר הרבה נטשו עת חולון בגלל החולדות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר