הפקק למתחם הדרייב אין

מתחם הדרייב אין לבדיקות קורונה חוזר לחולון

בעקבות העלייה המדאיגה בתחלואה בעיר יחזור לפעול מתחם הבדיקות בקריית הספורט

פורסם בתאריך: 24.9.20 14:51

מתחם הדרייב-אין לבדיקות קורונה חוזר לחולון: המתחם יפעל בשבוע הבא, בימים ג'-ה', בין השעות 22:00-16:00. הבדיקות יתאפשרו רק בהפניית רופא בלבד או עם קבלת מסרון לנייד ממוקד התשאולים של פיקוד העורף.

מתחם הבדיקות יחזור לעיר במטרה להיאבק בקצב התחלואה המדאיג בחולון. כפי שפורסם מוקדם יותר, כאן ב"השקמה חולון" ביממה האחרונה בלבד נוספו יותר מ-126 חולי קורונה, כאשר מספר החולים הפעילים שהגיע ל-1,247.

הבדיקות במסגרת מתחם "היבדק וסע" (דרייב אין) יתקיימו מיד לאחר יום הכיפורים. המתחם ממוקם במגרש החניה של קריית הספורט – אצטדיון הכדורגל והאתלטיקה, סמוך למחלף הקוממיות ולקריית מיכה, מול בית העלמין "הדרום" שבגבול חולון ובת ים.

המתחם יהיה פתחו לבדיקות בימים שלישי-חמישי, 1.10-29.9, בשעות 22:00-16:00.
על הנבדקים להגיע בכלי רכב עם הפניה מרופא או לאחר שקיבלו מסרון ממוקד התשאולים של פיקוד העורף והבדיקה תתבצע מבלי לצאת מהמכונית. בנוסף, יש להצטייד בתעודה מזהה ובכרטיס מגנטי של קופת החולים (חברי כל קופות החולים). ההפניה או האישור לנייד מהווים אישור לנסיעה להיבדק גם מעבר למגבלות המרחק שנקבעו במסגרת הסגר.

תוצאות הבדיקה יתקבלו בתוך 72 שעות, כאשר תשובה שלילית תועבר באמצעות מסרון ותשובה חיובית תימסר טלפונית על ידי נציגי לשכת הבריאות המחוזית או על ידי קופת החולים.



ראש העירייה מוטי ששון, מסר: "חולון עיר אדומה. זו עובדה כואבת לכולנו. מספר הנדבקים בעיר עולה באופן מסוכן ומדאיג. אם לא ניקח ברצינות את איום הקורונה, חולון תישאר אדומה גם לאחר שיוסר הסגר. בנוסף לשמירה על ההנחיות חשוב שתושבים ייבדקו כדי שנוכל לעצור את שרשרת ההדבקה בעיר וכדי שתישמר בריאותם ובריאות הסובבים אותם".

לפני כשבועיים נתפח מתחם "היבדק וסע" ביוזמת ששון. אלפים מתושבי חולון ובת ים נהרו אליו. כבר ביום הראשון להפעלתו נרשמו עומסי תנועה כבדים ובשעות הערב הציבור התבקש שלא להגיע. בעקבות העומסים, הוחלט במשרד הבריאות להגביל את הכניסה למתחם ולהתנות אותה בהפניה מרופא בלבד. כך יהיה גם הפעם.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר