בעל חנות הבגדים מסוקולוב איים להצית את עצמו לאחר ששוב נקנס I צפו:

בעל חנות הבגדים שפגע בעצמו בעבר לאחר שנקנס, פתח את החנות בניגוד להנחיות הסגר: "אני חייב להביא כסף הביתה"

פורסם בתאריך: 25.9.20 14:51

כחודשיים לאחר שאיים פעמיים לשים קץ לחייו ואף פגע בעצמו כשחתך את עצמו בזרוע, רמי יצחק, בעלים של חנות "אופנת דולר", ניסה להצית את עצמו. אך הפעם נעצר ונקנס.

אתמול (חמישי) פתח יצחק את חנות הבגדים שלו, למרות ההגבלות והאיסור על פתיחת חנויות בגדים. לטענתו עשה זאת מחוסר ברירה בעקבות המצב הכלכלי הקשה שאליו נקלע בחודשים האחרונים. את העסק הוא פתח כך שהחלל הפנימי של החנות נותר סגור, והציב  סטנדים של הבגדים ברחוב. זאת, על אף שנקנס בעבר על ידי הפיקוח העירוני לאחר שהציב סטנדים ברחוב בניגוד לחוק. בפעמים הקודמות שבהן נקנס על הצבת סטנדים הוא איים בהתאבדות ואף חתך את ידו.



בעקבות פתיחת החנות והצבת הסטנדים בניגוד להנחיות, הגיעו אל המקום כוחות שיטור. תוך זמן קצר החלה להיווצר מהומה במקום, זאת כאשר יצחק שהיה נסער, איים להצית את עצמו ואף הספיק לשפוך על עצמו אלכהול.

בשיחה עם "השקמה חולון" מסביר יצחק: "איבדתי שליטה על עצמי. קיבלתי שני קנסות בסכום של 1,000 שקל. אני צריך כסף כמו שבן אדם נרוקמן צריך את הסם שלו. יש לי ילדים, החנות שלי הייתה סגורה שישה חודשים. הייתי בדיכאון, רציתי להתאבד".

יצחק ומוסיף כי מצבו הכלכלי הקשה לא הותיר לו ברירה אלא לפתוח את החנות למרות הסגר. "אין לי כסף, המצב שלי לא טוב, אני מעוקל, אני צריך לשלם להוצאה לפועל. יש לי גם מזונות לשלם. מאיפה אביא כסף?", הוא אומר, "אני לא רוצה לגנוב. אני לא רוצה לשדוד בנק כדי שיהיה לי כסף. אין לי כסף. אין לי כסף. בשבילי גם 800 שקל או 1,000 שקל של מכירות זה כסף".

"אחרי שפתחתי את החנות פקח ושוטר אמרו לי שרק נדבר. הם נכנסנו לחנות והייתי רגוע. דיברנו במשך עשר דקות וידעתי שאני הולך לקבל את הדו"ח", הוא מספר, "אבל בחלומות הכי שחורים שלי לא האמנתי שזה ייגמר במעצר. שמו לי אזיקים, הובילו אותי לניידות כמו סוחר סמים, כמו נרקומן".

הוא שוחרר לאחר שקיבל קנס בסך 5,000 שקל. "לא יכלו לתת את הדוח ולחסוך ממני את כל האירוע?" מוסיף רמי.

למרות המעצר והקנס יצחק חזר לחנות וממשיך למכור. "מה יש לי כבר לעשות? שמתי סטנד בחוץ ומי שרוצה להיכנס נכנס לבד. אין מגע והבגדים באוויר הפתוח", הוא אומר, "אני לא מבין את ההגבלות. למה לאחד מותר ולשני אסור? אם חושבים על זה, אז פירות וירקות הם יותר מדבקים כי כולם נוגעים בהם. אין לי כסף. השוק האפור מחפש אותי. אני מפחד שיפגעו לי במשפחה. יש לי סחורה בחנות של קולקציית קיץ שאני חייב לחסל אותה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

19 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    די לפרובוקציות האלה
    תפעל עם ההנחיות,מה יצא לך מזה? גם קנס גם נעצרת בשביל מה??

  2. אחד שמעיר

    תשחררו כבר מהמסכן הזה ….הורגים אנשים ומוצצים להם תדם הפקחים האלה חיים על חשבון משלם המיסים אז קצת שיקול דעת

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אולי מספיק לאיים.
    כל הזמן מבלבל את השכל.
    יש הנחיה לסגר.
    אתה לא שונה מאף אחד.
    אז תפסיק לאיים
    תאשפזו אותו

  4. יעקוב.

    ראינו בשידור איך האיש קיבל כסף מזומן במעטפה. ואפשר לשער שזה מאיזה אירגון שמאל ואו ערוץ 12 שהשמש בו בשידוריו, וכנראה לא פעם אחת ויחידה. האיש הזה בכלל לא מסכן יש לו חנות במקום הכי מרכזי ויקר בחולון.

  5. רונית

    ראש העיר היה אמור לעזור בכל האמצעים העומדים לרשותו, ויש לו בשפע.מדוע צריך להגיע למצבים כאלה??השלטון המרומי צריך להתבייש

  6. ליזיה

    ת9סיק עם השטויות גם ככה אף אחד לא קונה כלום חוץ מאוכל ורחוב סוקולוב נראה נטוש כל החנויות סגורות אז תעשה טובה לעצמך ותשב בבית חבל שתקבל קנסות

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדובר באדם חולה שזקוק לעזרה ויש לפעול במידת הרחמים בערב יום הכיפורים.

  8. אליהו

    זה גבר גבר !!! הוא צודק במיליון אחוז!!!
    כווולם צריכים להיות ככה, ויד אחת נגד המיממסד

  9. חני

    מסכן. איזה מצב נוראי. המדינה חייבת לדאוג לכלל אזרחיה! היא שיצרה את המשבר הזה

  10. West Rishon

    כואב הלב!!! אנשים רק רוצים להתפרנס והמדינה לא מאפשרת להם! הוכר כבר בשנת 92׳ שהזכות לחופש העיסוק והזכות לקניין הם זכויות יסוד בישראל ואין פוגעים בהן אלא לשם תכלית ראויה! התכלית ראויה זה אין ספק אבל מה עם הפיצוי??? איפה המדינה שתדאג לאזרחים שלה ולא לאיך ביבי מתחמק ממשפט??? מקווה בשביל אותו בעל חנות שהוא לא ימשיך להצביע לביבי ומאחל לו פרנסה טובה ובריאות!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר