בגלל אתגר בטיקטוק: ילד נפצע מחבל שנכרך סביב צאוורו בזמן שרכב על אופניים

האתגר החדש בטיקטוק נגמר בפציעתו של ילד. אימו מזהירה: "זה עוד ייגמר באסון"

פורסם בתאריך: 29.9.20 13:42

רהם מזרחי, בן שמונה משכונת ג'סי כהן, עבר חוויה קשה ומסכנת חיים בערב יום כיפור: בעת שרכב על אופניו יחד עם חבריו, נכרך לפתע חבל סביב צווארו. רהם איבד שליטה, נפל ונפצע מהחבל.

"בני רכב בסביבות השעה 22:00 בערב יום כיפור ובהגיעו לצומת התנאים אילת בחולון, פתאום הוא הרגיש חניקה, כשהוא הביט הצידה הבחין בילדה כבת 10 מותחת חבל במטרה להפילו", מספרת הילה, אמו הילה. למרבה המזל האירוע הסתיים ללא פגיעה קשה, אולם רהם נחבל בצווארו.

 

"רהם הגיע הביתה נסער ואמר לי שכואב לו בצוואר, ממשיכה לספר הילה, "ראיתי חתך ומיד נכנסתי לשטוף את הפצע. לצערי, תישאר לו צלקת. הילד היה עם צמרמורות ואמר שמאוד כואב לו. הוא ממש סבל. אני שמחה שזה נגמר ככה ולא יותר גרוע".



לאחר שטיפלה בבנה, ניסתה הילה לאתר את הילדה שפגעה בבנה, במטרה להסביר את חומרת מעשיה להוריה אך ללא הצלחה. "שכונת ג'סי כהן יחסית קטנה, כולם מכירים את כולם, אך מבירור שעשיתי הילדה ככל הנראה לא מהשכונה. חשוב לי מאוד לאתר את בני משפחתה בכדי לידע אותם".

מאחורי המעשה החמור עולה כי ככל הנראה המניע למעשה של הילדה הוא תיעוד שמתועד באפליקציית הטיקטוק בימים האחרונים: שני ילדים מחזיקים בחבל וכאשר הולך רגל או רוכב אופניים עובר, הם מותחים את החבל וגורמים לנפילתו. במקרה המדובר, החבל היה גבוה ולכן גרם לרהם חבלות בצוואר.

"יצאנו בחיפושים אחר הילדה על מנת שלא תפגע בילדים נוספים אך לא מצאנו אותה. מדובר בילדה בסביבות גיל 10 שרכבה על אופניים בצבע ורוד", אומרת אימו של רהם, "חשוב לי שאנשים יבינו שילדים עושים את האתגר הזה בטיקטוק ומסכנים ילדים אחרים. אני רוצה להעביר מסר להורים שימנעו מילדיהם לעשות דברים כאלה כי זה עוד יכול להיגמר באסון".

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר